Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu elektrycznego towarowo osobowego wraz z pracami budowlanymi w obiekcie szpitalnym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Bohaterów Warszawy 67
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3782401 , fax. 041 3782768
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Bohaterów Warszawy 67 67
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3782401, fax. 041 3782768
    REGON: 00031146700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu elektrycznego towarowo osobowego wraz z pracami budowlanymi w obiekcie szpitalnym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu elektrycznego towarowo osobowego wraz z pracami budowlanymi w obiekcie szpitalnym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości - 1.000,00 pln brutto W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać wpłaty na rachunku bankowym: KREDYT BANK PBI S.A / O. Kielce, Nr rachunku 16 1500 1458 1214 5001 7535 0000 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.05.2009 r. Zmiana terminu składania ofert jest równoznaczna ze zmianą terminu zabezpieczenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań stawianych Wykonawcom przez przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów. I). Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.). II). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.); 2.Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.); 3.Wykonawców, którzy złożyli nie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania; 4.Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.). III). Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1.Jest niezgodna z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.); 2.Jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy; 3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 6.Zawiera błędy w obliczeniu ceny 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; w/w ustawy 8.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a)ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa) b)złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z dokumentem rejestrowym c)złożenie kompletu dokumentów potwierdzających łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne I.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; d)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; II.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. e)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , ważną w dniu złożenia oferty. III.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: f)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli Wykonawca załączy do oferty przetargowej Referencje z podaniem wartości wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli załączy do oferty przetargowej co najmniej 4 tego typu referencje. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji referencji przestawionych przez Oferenta w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia ich rzetelności . Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji o wartości mniejszej niż 100.000,00 pln brutto jeżeli zostaną one wystawione przez tego samego odbiorcę dla Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat i będą dotyczyły tego samego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania referencji od kilu różnych odbiorców takie referencje będą one traktowane jako brak ich złożenia. g)Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; h)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) i b) składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu, C.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty o których mowa w pkt A i C powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt B powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowania o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. IV.).oświadczenia i inne dokumenty a)Formularz ofertowy wraz z zawartymi w nim oświadczeniami Wykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zawierający dane dotyczące ceny oraz warunków płatności - termin płatności nie krótszy niż 30 dni. b)Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń wszystkie warunki zawarte w SIWZ oraz załączonym projekcie umowy, oraz zobowiązuje się do jej podpisania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. c)Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów potwierdzających że przedmiot zamówienia spełnia wymagane warunki. d)Pełnomocnictwo (gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia firmy do występowania w obrocie prawnym) - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. e)Kosztorys wykonawczy. f)Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia będą prowadzone z godnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 106, poz. 1126 - Tekst jednolity). g)Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych dźwigu elektrycznego towarowo osobowego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. h)Podpisane oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; załącznik nr 4. i)Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. j)Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Wykaz zrealizowanych dostaw w ciągu 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia- stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. k)Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w budynku Zamawiającego. l)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz otrzymał od Zamawiającego niezbędne informacje do przygotowania oferty m)Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. n)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego niniejszą ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. 30 dni. o)Pozostałe dokumenty wymagane zapisami SIWZ (certyfikaty i dopuszczenia, zgodnie z wymaganiami UDT).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach