Przedszkole Nr 2 "Słoneczko" ogłasza przetarg
- Adres: 56-100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3891358 , fax. 71 3894504
- Data zamieszczenia: 2014-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 2 "Słoneczko"
ul. Inwalidów Wojennych 15 15
56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
tel. 71 3891358, fax. 71 3894504
REGON: 02141225500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sloneczko.wolow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Administracyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Przedszkola Nr 2 Słoneczko w Wołowie w roku 2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety. Pakiet Nr 1 - jaja - (CPV: 03142500-3); Pakiet Nr 2 - artykuły mleczne i nabiał - (CPV: 15500000-3); Pakiet Nr 3 - artykuły z przemiału zbóż - (CPV: 15600000-4); Pakiet Nr 4 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - (CPV: 15810000-9); Pakiet Nr 5 - produkty zwierzęce, mięso, wędliny - (CPV: 15100000-9); Pakiet Nr 6 - warzywa i owoce - (CPV: 03200000-3 , CPV: 15331000-7); Pakiet Nr 7 - mrożonki -(CPV: 15300000-1 , CPV: 15221000-3); Pakiet Nr 8 - pozostałe artykuły żywnościowe - (CPV: 15800000-6, CPV: 15600000-4, CPV: 15400000-2, CPV: 15240000-2, CPV: 15300000-1); Pakiet Nr 9 - woda mineralna - (CPV: 15981000-8). Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych pakietach do stołówki Przedszkola Nr 2 Słoneczko w Wołowie na koszt Wykonawcy zadania w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis i ilości produktów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki Przedszkola Nr 2 Słoneczko w Wołowie na ww. produkty w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Zamawiający wymaga aby każda pozycja w Formularzu cenowym (poszczególnych pakietów) była wypełniona, nie wypełnienie przez wykonawcę jakiejkolwiek z pozycji w wybranym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy w zakresie tegoż pakietu. Dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych opisując ten produkt w załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sloneczko.wolow.pl, www.bip.wolow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulikowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów spożywczych stanowiących skład paczek żywnościowych realizowanych w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa warzyw i owoców 2016
Dodano: 2016-07-08 - Dostawę artykułów żywnościowych II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/24/16
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. Czesława Niemena w Lubinie.
Dodano: 2016-06-20 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE)
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych warzyw i owoców opisanych w pakietach w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03