Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach ogłasza przetarg
- Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Henryka Sienkiewicza 11b
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3020700 , fax. 0-41 3020703
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
ul. Henryka Sienkiewicza 11b 11b
26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3020700, fax. 0-41 3020703
REGON: 29110308800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY GIMNAZJUM W DALESZYCACH W OKRESIE OD 02.01-31.12.2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PAKIET NR 1 - mrożonki, CPV 15331170-9 PAKIET NR II - ryby , CPV 03311000-2 PAKIET NR III - produkty mleczarskie, CPV 15500000-3 PAKIET NR IV - pieczywo, CPV 15811000-6 PAKIET NR V - jaja, CPV 03142500-3 PAKIET NR VI - produkty przemiału zbóż, CPV 15600000-4 PAKIET NR VII - olej, CPV 15411100-3 PAKIET NR VIII - mięso-wędliny, CPV 15110000-2, 15131130-5 PAKIET IX - drób, CPV 15112000-6 PAKIET NR X - owoce i warzywa, CPV 03220000-9 PAKIET NR XI - różne produkty spożywcze CPV 15800000-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153311709
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. oraz inne wymagania określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest: cena za realizację całej dostawy w poszczególnych pakietach - 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: 1/ wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 1, 2/ wypełniony wykaz zamawianych towarów w poszczególnych pakietach od I do XI wg. wzoru określonego w załączniku nr 2, 2/ oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków , określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz art. 24 ust. 1 i 2 Pzp wg. wzoru , stanowiącego załącznik nr 3, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego, z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przedstawi zaświadczenie, że uzyskuje przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanych decyzji właściwego organu W przypadku składania oferty wspólnej, należy przedłożyć: 1/ umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 2/ ofertę z dokumentami dla każdego partnera z osobna
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.daleszyce.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Gimnazjum w Daleszycach w okresie od 02.01 do 31.12.2014 r.
Dodano: 2014-12-02 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Gimnazjum w Daleszycach w okresie od 02.01 - 31.12.2014r.
Dodano: 2013-12-02 - Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Gimnazjum w Daleszycach w okresie od 02.01-31.12.2013 r.
Dodano: 2012-11-29 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Zadanie I Ryb i konserwy rybnych Zadanie II Warzyw i owoców mrożonych do magazynu DPS Cichy Zakątek w
Dodano: 2011-11-28 - DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY GIMNAZJUM W DALESZYCACH W OKRESIE OD 02.01-31.12.2012 r
Dodano: 2011-11-24 - Dostawy mrożonych warzyw i ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Dodano: 2011-11-10 - Dostawy warzyw mrożonych i ryb dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Dodano: 2010-11-17 - Zakup i dostawa: mrożonych owoców i warzyw, ryb mrożonych i artykułów rybnych
Dodano: 2009-09-29 - DOSTAWA MROŻONYCH WARZYW, OWOCÓW I MROŻONEJ RYBY
Dodano: 2009-08-19