Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni gminnych

Urząd Gminy w Małym Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 18-516 Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2791312 , fax. 086 2791250
  • Data zamieszczenia: 2015-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Małym Płocku
    ul. Kochanowskiego 15 15
    18-516 Mały Płock, woj. podlaskie
    tel. 086 2791312, fax. 086 2791250
    REGON: 00054226700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malyplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego 186000 litrów na potrzeby kotłowni gminnych w budynkach szkolnych Szkoła Podstawowa im J Kochanowskiego i Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku 110000 litrów Szkoła Podstawowa w Chludniach 25000 litrów Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich 15000 litrów Ośrodek Zdrowia w Małym Płocku 7500 litrów Urząd Gminy w Małym Płocku 13000 litrów Dworek w Małym Płocku 3500 litrów GOK w Małym Płocku 12000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malyplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach