Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w ilości około 172.000 litrów w sezonie grzewczym 2016/2017 i 2017/2018 dla potrzeb gminy Śniadowo

Gmina Śniadowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2176146 , fax. 086 2176168
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śniadowo
    ul. Ostrołęcka 11 11
    18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2176146, fax. 086 2176168
    REGON: 45066999600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w ilości około 172.000 litrów w sezonie grzewczym 2016/2017 i 2017/2018 dla potrzeb gminy Śniadowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości około 172.000 litrów w sezonie grzewczym 2016/2017 i 2017/2018 do kotłowni administrowanych przez Urząd Gminy Śniadowo, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Śniadowie, Szkoła Podstawowa w Szczepankowie. 2. Wszystkie obiekty do których będzie dostarczany opał, znajdują się na terenie Gminy Śniadowo. 3. Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju opałowego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju opałowego z dnia 20.06.2016 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana). 4. Olej opałowy powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polsce normy jakościowej PN-C-96024:2011 dla gatunku L1 5. Opis wymogów Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia: Olej opałowy lekki o wartości opałowej min 42,6 MJ/kg, Gęstość w temp. 15?C max 860 kg/m?, Lepkość kinetyczna w temperaturze 20?C max 6,00 mm?/s, Zawartość siarki max 0,10 % (m/m), Pozostałość po spopieleniu max 0,01 %(m/m), Zawartość wody max 200 mg/kg, Całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg, Temperatura płynięcia max -20?C, Temperatura zapłonu min 56?C, Barwa (wizualna) czerwona. 6. Ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależna od zapotrzebowania w danym sezonie grzewczym. 7. Dostawy opału realizowane będą sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zarządców poszczególnych obiektów w terminie wskazanym przez wykonawcę w ofercie. 8. Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną/zatankowaną ilość opału. 9. Dostawy do placówek objętych zamówieniem nie będą łączone, każda placówka zamawia opał indywidualnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, mogą jednak wystąpić sytuacje zamówienia opału w tym samym czasie przez więcej niż jedną placówkę. 10. Dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 11. Dostawy realizowane mają być w godzinach od 8.00 do 14.00, dokładne godziny Wykonawca powinien ustalić z odbiorcą telefonicznie. 12. Zamawiający wymaga by faktury za opał były dostarczane w formie papierowej. 13. Zamawiający w celu kontroli jakości dostarczanego opału, zastrzega sobie możliwość niezapowiedzianego pobierania próbek dostarczonego opału oraz przekazania ich do analizy (w obecności Wykonawcy), zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 3170. 14. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 15. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie ewentualnych uwag do treści SIWZ. 16. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach