Przetargi.pl
dostawa mięsa i wędlin

Zakład Karny w Uhercach Mineralnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-623 Uherce Mineralne,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4618346 , fax. 013 4618400
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych
    38-623 Uherce Mineralne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4618346, fax. 013 4618400
    REGON: 00032108100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mięsa i wędlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa niżej wymienionego asortymentu: 1 Mięso wołowe gulaszowe drobne kg 1200 2 Mięso wieprzowe klasy II kg 1000 3 Mięso mielone wieprzowo - wołowe (skład 50/50) bez dodatków kg 1000 4 Kiełbasa śląska kg 200 5 Kiełbasa zwyczajna kg 1500 6 Kiełbasa podwawelska 1500 7 Lencz prasowany 5 kg 2000 8 Parówki śniadaniowe cienkie kg 2700 9 Mortadela kg 2300 10 Pieczeń rzymska kg 1000 11 Płuca wołowe kg 300 12 Wątroba wołowa kg 1000 13 Serca wołowe kg 1000 14 Kaszanka kg 1300 15 Serdelki drobiowe kg 400 16 Polędwica drobiowa kg 300 17 Szynka drobiowa kg 300 18 Mielonka z indyka kg 300 19 Pieczeń drobiowa kg 300 20 Kurczak świeży kg 500 21 Udka z kurczaka 1500 22 Porcja rosołowa drobiowa kg 1500 23 Pasztetowa kg 800 24 Słonina kg 900 25 Salceson włoski kg 800 26 Salceson wiejski czosnkowy kg 800 27 Szynka konserwowa wieprzowa parzona, grubo rozdrobniona, w osłonce foliowej kg 200 28 Podgardle wędzone kg 350 29 Boczek wędzony, parzony bez kości kg 750
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dostarczonych dokumentów. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie następujących dokumentów: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków w myśl art. 22 ust. 1, oraz że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z póź. zm.), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach