Przetargi.pl
DOSTAWA MASY BETONOWEJ DO ROBÓT DROGOWYCH, SUKCESYWNIE W OKRESIE OD DNIA PODPISANIA UMOWY DO DNIA 31-12-2010 R.

Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. 6 Dywizji Piechoty 60
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3533230 , fax. 094 3533251
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
    ul. 6 Dywizji Piechoty 60 60
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3533230, fax. 094 3533251
    REGON: 33025654000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MASY BETONOWEJ DO ROBÓT DROGOWYCH, SUKCESYWNIE W OKRESIE OD DNIA PODPISANIA UMOWY DO DNIA 31-12-2010 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa masy betonowej do robót drogowych - sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r.: 1. Beton zwykły B-5 - w szacunkowej ilości 500 m?; 2. Beton zwykły B-10 - w szacunkowej ilości 300 m?; 3. Beton zwykły B-15 - w szacunkowej ilości 100 m?. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadani uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu opisano w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1); 3. Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym (załącznik nr 2); 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 4); 6. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 8. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 5; oraz pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach