Przetargi.pl
DOSTAWA BETONU DO ROBÓT DROGOWYCH WYKONYWANYCH NA TERENIE POWIATU KOŁOBRZESKIEGO

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3528810 , fax. 94 3528810
  • Data zamieszczenia: 2012-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    ul. Gryfitów 8 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3528810, fax. 94 3528810
    REGON: 33098087900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA BETONU DO ROBÓT DROGOWYCH WYKONYWANYCH NA TERENIE POWIATU KOŁOBRZESKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa betonu do robót drogowych wykonywanych na terenie powiatu kołobrzeskiego wraz z transportem wg specyfikacji. - Beton B 7,5 w ilości 180 m3 spełniający normy PN-EN 206-1:2003 (+/- 20% odstępstwa) - Beton B10 w ilości 140 m3 spełniający normy PN-EN 206-1:2003 (+/- 20% odstępstwa) - Beton B15 w ilości 140 m3 spełniający normy PN-EN 206-1:2003 (+/- 20% odstępstwa) - Wielkość zamówienia zależeć będzie od zapotrzebowania oraz od możliwości budżetowych jednostki. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania dostaw w zależności od zapotrzebowania oraz od możliwości budżetowych jednostki. - Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego, w ilościach zamawianych telefonicznie lub faxem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. - Pracownikami upoważnionymi ze strony Zamawiającego są: Waldemar Skręty oraz Czesław Malinowski. - O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. - Dostawy będą dostarczane w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie powiatu kołobrzeskiego. Wykonawca musi wliczyć w cenę koszty związane z każdorazowym dojazdem do miejsca wykonywania prac (na terenie powiatu kołobrzeskiego) i wyładunek. - Dostawy powinny odbywać się między godziną 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy pisemną zgodę na inny termin dostawy. - Wykonawca ma obowiązek zrealizować złożone zamówienie w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia, o ile Zamawiający nie określi dłuższego terminu realizacji. - Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. - Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem i zapewni wyładunek. - Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego, określonego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. - Minimalna ilość dostawy - 4 m3. - Koszt transportu oraz wyładunku musi być wkalkulowany w cenę betonu (w ceny przedstawione w ofercie). - Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem wynosił będzie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl ; www.zdpkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach