Przetargi.pl
Dostawa licencji wraz z wdrożeniem zaawansowanych e-Usług powiatowych w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim”

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 140 107 , fax. 713 140 110
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 140 107, fax. 713 140 110
    REGON: 93193469600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji wraz z wdrożeniem zaawansowanych e-Usług powiatowych w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji wraz z wdrożeniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim” realizowanych w 2 częściach: Część Nazwa części 1 Systemy informatyczne i e-usługi powiatowe , w tym: a )Elektroniczny system dialogu społecznego, b) Elektroniczny system komunikacji mobilnej, c) System workflow, d) System analityczny, e) e-usługi powiatowe, w tym: analiza obecnie istniejących procedur i dokumentów dotyczących elektronizowanych e-Usług, przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu e-Usług, opracowanie i wdrożenie e-Usług na platformie ePUAP, konfiguracja ESP na e-PUAP w zakresie świadczonych e-Usług, szkolenie – Administrator platformy ePUAP 2 System zarządzania projektami Część 1. Systemy informatyczne i e-usługi powiatowe, w tym: a) Elektroniczny system dialogu społecznego, w tym: - zakup licencji - wdrożenie systemu - szkolenie użytkowników b) Elektroniczny system komunikacji mobilnej, w tym: -zakup licencji - wdrożenie systemu - szkolenie użytkowników c) System workflow,w tym: - zakup licencji - integracja z systemem TurboEwid - integracja z systemem budżetowym - wdrożenie systemu - szkolenie użytkowników d) System analityczny,w tym: - zakup licencji - wdrożenie systemu - szkolenie użytkowników e) e-usługi powiatowe, w tym: - analiza obecnie istniejących procedur i dokumentów dotyczących elektronizowanych e-Usług, - przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu e-Usług, - opracowanie i wdrożenie e-Usług na platformie ePUAP, - konfiguracja ESP na e-PUAP w zakresie świadczonych e-Usług, - Szkolenie – Administrator platformy ePUAP Część 2. System zarządzania projektami, w tym: -zakup licencji - wdrożenie systemu - szkolenie użytkowników UWAGA!! Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 25. ust. 1 pkt 2, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i/lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wezwie Wykonawcę, którego oferta w danej części zamówienia została najwyżej oceniona do przedstawienia próbek - scenariusz badania poszczególnych próbek został opisany w załączniku nr 8 do SIWZ. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia w poszczególnych częściach zawarte są w załącznikach do niniejszej SIWZ: • Opis przedmiotu zamówienia –załącznik nr 1 • Wzór umowy - załączniki nr 6 2. Kody i nazwy zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod i nazwa CPV: Główny przedmiot : 48613000-8 Elektroniczne zarządzanie danymi (EZD) 48612000-1 System zarządzania bazą danych 72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania 72262000-9 Usługi rozbudowy oprogramowania 80511000-9 Usługi szkolenia personelu 3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostaje opisany poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie udzielane jest w 2 częściach. Zamawiający nie stawia ograniczeń w zakresie ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną, lub dwie części zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 6.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 6.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt. V.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.4 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6.5 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę na daną część zamówienia wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część Nazwa części Wadium w zł 1 Systemy informatyczne i e-usługi powiatowe 20 000 2 System zarządzania projektami 3 000 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Oleśnicy z dopiskiem „wadium–e-usługi część…zamówienia”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. w Warszawie, o/Oleśnica, nr rachunku dla podmiotów krajowych: 90 9584 0008 2001 0000 9999 0004, dla podmiotów zagranicznych: kod swift: POLUPLPR, nr iban: PL90 9584 0008 2001 0000 9999 0004 . 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 6. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą, zamawiający będzie traktował tak jakby wadium nie zostało wniesione. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności, które wskazane są w art. 46 ust. 4a i 5 pkt 1) i 3) ustawy. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu -– szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie wskazany jest we wzorze zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ ( o którym mowa w pkt III.3) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawce na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 do 23 ustawy Pzp. W celu wykazania niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 do 23 , oraz VI.2.SIWZ jak również podmiotów udostępniających zasoby celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu- na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy pzp oraz VI.2. siwz- wykonawca składa oświadczenie- zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, do oferty załącza zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia -zał. nr 7 do siwz W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców- oświadczenie wg zał. nr 2 do siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.6. ppkt. a) SIWZ (zobowiązanie podmiotu trzeciego-załącznik nr 7 do siwz), jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach