Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umed.wroc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji, wdrożenie i walidacja oprogramowania do wsparcia obsługi badań klinicznych (CTMS) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, wdrożenie i walidacja oprogramowania do wsparcia badań klinicznych (klasy CTMS) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a. Dostawę, instalację i uruchomienie Systemu, zgodnego z Specyfikacją Wymagań Techniczno-Funkcjonalnych (Załącznik nr 2 do Siwz), systemu operacyjnego, oprogramowania bazodanowego oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania dostarczonego rozwiązania na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający udostępni Wykonawcy infrastrukturę informatyczną w postaci rozwiązania sprzętowego i wirtualizacyjnego. Zamawiający informuje, że nie posiada żadnego oprogramowania, w tym systemowego i bazodanowego, które zostanie wykorzystane do realizacji niniejszego zamówienia dlatego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wszelkie niezbędne oprogramowanie. b. Wykonanie analizy i dokumentacji przedwdrożeniowej mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do pełnego wdrożenia Systemu, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz określenie szczegółowej koncepcji wdrożenia Systemu, oraz opracowanie szczegółowego harmonogramu prac związanych z realizacją Umowy. c. Przeprowadzenie testów walidacyjnych FAT i UAT. d. Opracowanie pełnej dokumentacji dotyczącej wdrożenia Systemu i przekazanie jej Zamawiającemu nie później niż przed zakończeniem wdrożenia. e. Przeszkolenie pracowników i administratorów Systemu Zamawiającego do poprawnej i efektywnej pracy w nowym Systemie, a administratorów dodatkowo do skutecznego zarządzania Systemem. f. Udzielenie bezterminowej licencji na korzystanie z całego Systemu oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania dostarczonego rozwiązania przynajmniej dla 10 jednoczesnych zalogowanych użytkowników. g. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot Umowy, o którym mowa na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez uwag. 2.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy: Etap I: - analiza przedwdrożeniowa i koncepcja wdrożenia - prace programistyczne i wdrożeniowe wg specyfikacji wymagań - testy walidacyjne FAT - dostawa min. 3 licencji dostępowych przy jednoczesnym logowaniu Etap II: - testy walidacyjne UAT i dokumentacja walidacyjna zgodnie z metodologią GAMP5 - dostawa min. 7 licencji dostępowych przy jednoczesnym logowaniu - szkolenie użytkowników i administratorów - dostarczenie Instrukcji obsługi systemu, dokumentacji technicznej systemu, procedury walidacji systemu i nadzoru nad bezpieczeństwem systemu. 2.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 2.4. Płatne ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na podstawie umowy nr 016/RID/2018/19 z dnia 16.01.2019r. w kwocie 11 998 121,30 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Specyfikacja Wymagań Techniczno-Funkcjonalnych (wzór – załącznik nr 2 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz (wzór załącznik nr 4 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa i wdrożenie platformy e-learningowej w ramach projektu „Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu (umowa o dofinansowanie nr POWR. 03.05.00-00-Z085/17/00). Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020” (nr sprawy: UMW/AZ/PN-109/20)
Dodano: 2020-10-23 - Dostawa licencji wraz z wdrożeniem zaawansowanych e-Usług powiatowych w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim”
Dodano: 2018-06-21 - „Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej, zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych, digitalizacja zasobów oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego” w ramach projektu pn. Zapewnienie mieszkańcom Gminy Czarny Bór dostępu do wysokiej jakości e-usług publicznych realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi publiczne – ZIT AW.
Dodano: 2017-11-13 - „Dostawa licencji wraz z wdrożeniem zaawansowanych e-Usług powiatowych oraz udostępnienie zasobów geodezyjnych w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim
Dodano: 2017-11-03