Przetargi.pl
Dostawa kardiomonitorów

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 100
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5374655 , fax. 081 5374624
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Al. Kraśnicka 100 100
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5374655, fax. 081 5374624
    REGON: 43101894000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kardiomonitorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kardiomonitorów - 3 sztuki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia : 1)wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z zał. 3 do siwz) 2) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z zał. 3 do siwz ). Wymagane dokumenty : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym bądź osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że potencjał techniczny i/lub osoby zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605). 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie : podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają każdy osobno oświadczenie Wykonawcy, ze nie podlega wykluczeniu zna podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty. Dokumenty i oświadczenia pozostałe : 1. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty oraz wypełnione zestawienia parametrów i warunków wymagalnych, warunki gwarancji ( załączniki nr 1 i 2 do SIWZ ) 2. Dokument potwierdzający przeprowadzenie odpowiedniej dla przedmiotu zamówienia procedury oceny zgodności z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych Katalogi , prospekty - na potwierdzenie wymagań zawartych w zał. 1 3. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. Wzór umowy należy załączyć do oferty oraz uzupełnić wszystkie konieczne dane ( w miejscach wykropkowanych) zawartych w paragrafie 7 wzoru umowy. 4. Oświadczenie, że Wykonawca dokona wymiany przedmiotu zamówienia na nowy jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw tego samego elementu, a przedmiot zamówienia nadal będzie wykazywał wadę. 5. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia posiada kompletną dokumentacje techniczną w tym instrukcję obsługi w języku polskim. Instrukcja ta zostanie dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach