Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2016-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury i sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego, w tym aparatu EKG dla Oddziału Ginekologii i Przychodni Przyszpitalnej, wózka do przewozu pacjentów dla Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy nr 2 oraz kardiomonitora dla Oddziału Chirurgii Ogólnej, wraz z uruchomieniem, w trzech odrębnych pakietach: Pakiet nr 1 - Dostawa kardiomonitora - szt.1, Pakiet nr 2 - Dostawa aparatu EKG z wózkiem - szt.2, Pakiet nr 3 - Dostawa wózka do transportu pacjentów - szt.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych pakietów oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. pakietów zawiera Załącznik nr 1-3 do SIWZ. 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33..12.32.10-3: Urządzenia do monitorowania czynności serca, 33.11.23.40-3: Echokardiografy, 33.19.00.00-8: Różne urządzenia i produkty medyczne. 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do pakietu nr 1-3: 3.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego i aparatury na oddziały, przychodnie wskazane przez Zamawiającego wraz z instruktażem personelu SPSzW będącego przedmiotem zamówienia, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1-3 do specyfikacji. 3.3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2016, nierekondycjonowany, niepowystawowy. 3.3.4. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty oddania aparatury i sprzętu medycznego do eksploatacji, nie krótszy niż 24 miesiące, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4) ppkt. 2) niniejszej SIWZ. 3.3.5. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.). 3.3.6. Wykonawca/Producent musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem. 3.4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janbozy.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kardiomonitorów
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa systemu holterowskiego w tym jednego systemu i ośmiu rejestratorów w ramach realizacji programu zdrowotnego pn.: Narodowy Program Wyrównania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo- Naczyniowego na lata 2010-2012 POLKARD
Dodano: 2011-08-09 - Dostawa sześciu kardiomonitorów, dwóch kardiomonitorów transportowych i centrali intensywnego nadzoru
Dodano: 2011-06-07 - Dostawa kardiomonitorów
Dodano: 2009-11-17