Przetargi.pl
Dostawa aparatury i sprzętu medycznego

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury i sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego, w tym aparatu EKG dla Oddziału Ginekologii i Przychodni Przyszpitalnej, wózka do przewozu pacjentów dla Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy nr 2 oraz kardiomonitora dla Oddziału Chirurgii Ogólnej, wraz z uruchomieniem, w trzech odrębnych pakietach: Pakiet nr 1 - Dostawa kardiomonitora - szt.1, Pakiet nr 2 - Dostawa aparatu EKG z wózkiem - szt.2, Pakiet nr 3 - Dostawa wózka do transportu pacjentów - szt.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych pakietów oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. pakietów zawiera Załącznik nr 1-3 do SIWZ. 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33..12.32.10-3: Urządzenia do monitorowania czynności serca, 33.11.23.40-3: Echokardiografy, 33.19.00.00-8: Różne urządzenia i produkty medyczne. 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do pakietu nr 1-3: 3.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego i aparatury na oddziały, przychodnie wskazane przez Zamawiającego wraz z instruktażem personelu SPSzW będącego przedmiotem zamówienia, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1-3 do specyfikacji. 3.3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2016, nierekondycjonowany, niepowystawowy. 3.3.4. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty oddania aparatury i sprzętu medycznego do eksploatacji, nie krótszy niż 24 miesiące, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4) ppkt. 2) niniejszej SIWZ. 3.3.5. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.). 3.3.6. Wykonawca/Producent musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem. 3.4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janbozy.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach