Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 292 700 , fax. 684 519 449
- Data zamieszczenia: 2019-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Al. Zjednoczenia 104
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 683 292 700, fax. 684 519 449
REGON: 10613083000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i rozładunek materiałów biurowych, papieru do drukowania oraz oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Dostawa i rozładunek materiałów biurowych i papieru do drukowania dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2A do SIWZ. Część II Dostawa i rozładunek oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2B do SIWZ. Szczegółowy zakres dostaw będących przedmiotem zamówienia został wskazany w Rozdziale I ust. 3 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4A do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Właściwie wypełniony i podpisany: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy, b) Tabele asortymentowo – cenowe przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2A i/lub 2B do SIWZ i Umowy. 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom – Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców, jak za swoje własne. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty powyższego załącznika, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona całość zamówienia samodzielnie, bez zatrudnienia podwykonawców. 5. Certyfikat producenta papieru potwierdzający minimalne parametry bieli – 161 CIE. 6. Podpisane oświadczenie do złożonej oferty na dostawę materiałów eksploatacyjnych, wypełnione tylko przez Wykonawców składających ofertę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek (załącznik nr 10 do SIWZ i Umowy). 7. Wykonawca oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne dołączy do oferty dokument, którego treść potwierdzi parametry techniczne i jakościowego oferowanych materiałów (rozdział I ust. 3 pkt 8). 8. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wpisać w tabeli asortymentowo – cenowej Załącznik nr 2B do SIWZ i Umowy nazwę materiału, symbol/kod, nazwę producenta oraz informację o wydajności oraz dostarczyć wraz z ofertą dokument, którego treść potwierdzi spełnienie wymaganych parametrów technicznych, jakościowych (rozdział I ust. 3 pkt. 10). W przypadku składania dokumentów w języku obcym należy złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych
Dodano: 2020-12-15 - Dostawa papierów do drukarek, etykiety samoprzylepnej oraz płyt DVD i CD
Dodano: 2020-10-06 - Dostawa różnych artykułów biurowych oraz kaset do drukarek do identyfikacji pacjentów dla 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Dodano: 2020-06-19 - Zakup papieru ksero, artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych oraz sprzętu biurowego dla Jednostek Wojskowych i Instytucji będących na zaopatrzeniu 45 WOG z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 – Zakup papieru ksero Zadanie 2 – Zakup artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych Zadanie 3 – Zakup sprzętu biurowego
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.
Dodano: 2020-05-14 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-03-13 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PIŚMIENNO – BIUROWYCH, sprawa nr 6/PN/2020
Dodano: 2020-02-06