Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
- Data zamieszczenia: 2020-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Warszawska 1
66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
REGON: 00053000575110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych 1. Rodzaj zamówienia: Dostawy 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: • Część I - Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych • Część II - Środki czystości i artykuły gospodarcze 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Przez ofertę częściową należy rozumieć cały asortyment objęty dana częścią. Oferta musi zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentu spowoduje odrzucenie oferty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów oraz załącznik 1a do SIWZ – formularze cenowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. formularz cenowy – załącznik 1a do SIWZ, C. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, D. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, F. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa papierów do drukarek, etykiety samoprzylepnej oraz płyt DVD i CD
Dodano: 2020-10-06 - Dostawa różnych artykułów biurowych oraz kaset do drukarek do identyfikacji pacjentów dla 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Dodano: 2020-06-19 - Zakup papieru ksero, artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych oraz sprzętu biurowego dla Jednostek Wojskowych i Instytucji będących na zaopatrzeniu 45 WOG z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 – Zakup papieru ksero Zadanie 2 – Zakup artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych Zadanie 3 – Zakup sprzętu biurowego
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.
Dodano: 2020-05-14 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-03-13 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PIŚMIENNO – BIUROWYCH, sprawa nr 6/PN/2020
Dodano: 2020-02-06 - dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych , środków czystości i środków gospodarczych dla potrzeb MGZO i jednostek oświatowych z terenu Gminy Drezdenko.
Dodano: 2019-12-04