Przetargi.pl
Dostawa i rozbudowa Systemu Alarmowania i Ostrzegania Ludności Miasta Racibórz w ramach Projektu pn.: System wczesnego ostrzegania przed powodzią i innymi zagrożeniami w dorzeczu Górnej Odry, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Miasto Racibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
    ul. Stefana Batorego 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
    REGON: 27625839700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i rozbudowa Systemu Alarmowania i Ostrzegania Ludności Miasta Racibórz w ramach Projektu pn.: System wczesnego ostrzegania przed powodzią i innymi zagrożeniami w dorzeczu Górnej Odry, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozbudowa Systemu Alarmowania i Ostrzegania Ludności Miasta Racibórz, realizowanego według projektu pn. System wczesnego ostrzegania przed powodzią i innymi zagrożeniami w dorzeczu Górnej Odry współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczypospolita Polska 2007 - 2013 ( Fundusz Mikroprojektów). Projekt nr PL.3.22/3.3.04/08.00545 współfinansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego oraz do 10% ze środków budżetu państwa Przekraczamy granice. Realizacja projektu obejmuje: 1.Dostawę i uruchomienie centrali alarmowej wraz z oprogramowaniem. 2.Dostawę i montaż 5 nowych syren elektronicznych. 3.Konfigurację i montaż syren na obiektach budowlanych. 4.Modernizację 11 zainstalowanych syren elektronicznych. 5.Nagranie komunikatów ostrzegawczych w języku polskim i czeskim. 6.Rozbudowę stacji meteorologicznej. 7.Modernizację przenośnej centrali alarmowej. 8.Wydanie polsko-czeskiego informatora . Wykonawca umieści na wszystkich samoistnych elementach systemu (szafy sterownicze syren, tuby syren, centrali alarmowej, centrali przenośnej, stacji meteorologicznej, notebooku, ulotki informacyjne) w sposób trwały, zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 1828/2006 roku następujące informacje: -symbol Unii Europejskiej ( zgodnie z normami graficznymi określonymi w załączniku nr 1 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006), -logo programu, -zapis: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań z zakresu systemów powszechnego ostrzegania alarmowania ludności, składających się z : centrali alarmowej pracującej w systemie hierarchicznym oraz syren sterowanych radiowo w paśmie VHF o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (z VAT). 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100.000,- zł. 4.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2 do SIWZ. UWAGA !!! W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej wykonawców, wszyscy wykonawcy składają dokumenty określone w ust. 1,2 i 5 oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23, ust. 2 P. z. p. ). Dokumenty wymienione w ust. 3 i 4 może złożyć tylko 1 z wykonawców. 1). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1 i 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2).Dokumenty, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w pkt. 1b) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach