Przetargi.pl
Część I Dostawa armatury przemysłowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż. Część II Dostawa armatury hydraulicznej wysokociśnieniowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I Dostawa armatury przemysłowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż. Część II Dostawa armatury hydraulicznej wysokociśnieniowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Dostawa armatury przemysłowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż. Część II: Dostawa armatury hydraulicznej wysokociśnieniowej dla instalacji głównego odwadniania i sieci p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : Część I : 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Część II : 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia.- które należy dołączyć do Załącznika Nr 4 do druku OFERTA. 6. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji rozpoczynającej się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do druku OFERTA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz ważniejszych dostaw (przynajmniej jednego zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z pkt.4.2 SIWZ oraz załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do druku OFERTA - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. W przypadku, składnia oferty, gdy Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom winien wskazać tę cześć zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 9. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 10. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 6 do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach