Przetargi.pl
Dostawa farb, rozpuszczalników, środków antykorozyjnych dla Jednostki Wojskowej 1131

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa farb, rozpuszczalników, środków antykorozyjnych dla Jednostki Wojskowej 1131
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Zakres z Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa farb, rozpuszczalników, produktów antykorozyjnych do Jednostki Wojskowej 1131 w Mińsku Mazowieckim. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 zadań: Zadanie nr 1 - Farby i akcesoria malarskie - dla sekcji infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ; Zadanie nr 2 - Farby- dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ; Zadanie nr 3 - Farby antyradiacyjne - dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ Zadanie nr 4 - Akcesoria malarskie dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ Zadanie nr 5 - Farby - dla służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ; Zadanie nr 6 - Akcesoria malarskie - dla służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2F do SIWZ; Zadanie nr 7 - Farby - dla służby czołgowo samochodowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2G do SIWZ; Zadanie nr 8 - Akcesoria malarskie - dla służby czołgowo samochodowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2H do SIWZ; Zadanie nr 9 - Farby - dla służby ZLT w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2I do SIWZ Zadanie 10 - Akcesoria malarskie - dla służby ZLT w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2J do SIWZ; Zadanie 11 - Farby - dla służby żywnościowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2K do SIWZ; Zadanie 12 - Akcesoria malarskie - dla służby żywnościowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2L do SIWZ; Zadanie nr 13 - Farby i akcesoria malarskie - dla służby MPS w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2Ł do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. Wymagania zamawiającego w zakresie oferowanych produktów: Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 (zadanie nr 1, 2, 3,5, 7, 9, 11, 13 ) oraz dla zadania nr 8 pozycja 1, 2, 3, 4 i dla zadania nr 10 pozycja1, 17, 18 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie żądanych informacji skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dostarczone farby, rozpuszczalniki, produkty antykorozyjne muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym; Dostarczone farby, rozpuszczalniki, produkty antykorozyjne będą posiadały parametry określone w specyfikacji oraz wymagane atesty, certyfikaty lub karty charakterystyki; Warunki dostawy Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8.00 do 14.00 tylko w dni robocze do Jednostki Wojskowej 1131. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru sporządzonego w dniu dostawy, który będzie podstawą wystawienia faktury. Za przyjęcie przedmiotu umowy rozumie się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru lub dokumentu WZ i odesłanie go do Wykonawcy. Odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca do końca okresu przydatności do użytku danego artykułu. W przypadku wykrycia wad dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest wymienić na własny koszt towar wadliwy na towar wolny od wad w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym odpowiednio dla zadania. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca zobowiązany jest, przy dostawie towaru, do przedstawienia odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej, że dostarczony asortyment jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi zawartemu w Formularzu cenowym, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy. Koszt dostawy asortymentu wolnego od wad poniesie Wykonawca. Wykonawca, przy dostawie farb, rozpuszczalników, lakierów oraz artykułów konserwujących musi dołączyć do każdego preparatu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Wykonawca, wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu atesty potwierdzające zgodność bezpieczeństwa wymaganego przepisami dla danego produktu, jeśli takie posiada. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji o terminie przechowywania oraz okresie przydatności do użycia towaru zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym. Brak pisemnej informacji w w/w zakresie może stanowić bezpośrednią przesłankę do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 448000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy od dnia podpisania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach