Przetargi.pl
Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, materiałów eksploatacyjnych - SPRAWA ZP 04 2014

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, materiałów eksploatacyjnych - SPRAWA ZP 04 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, materiałów eksploatacyjnych . Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 4 do SIWZ - formularz cenowy. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane , posiadać cechy pierwotnego opakowania, na których musi być informacja o pochodzeniu produktu , dacie produkcji oraz okresie przydatności (gwarancji) do użycia oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Dostarczone produkty w zadaniu 1 i 3 oraz wyszczególnione produkty w zad 2 w formularzu cenowym muszą posiadać termin przydatności min 18 miesięcy od daty dostawy. Cały asortyment musi posiadać gwarancje min 12 m-cy, dostarczony musi być w szczelnych , fabrycznie zamkniętych opakowaniach, posiadać odpowiednie atesty, muszą posiadać niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski. ( Deklaracja zgodności producenta, Karta charakterystyki niebezpiecznego preparatu, Karta techniczna produktu, Karta Charakterystyki Preparatu Chemicznego). Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę, a także na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert. Dostawa artykułów objętych zamówieniem odbywać się będzie na koszt Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem towaru do magazynów JW. 1131 w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Odbiorca sporządzi jakościowo - ilościowy protokół odbioru towaru, który będzie podstawą do opłacenia faktury. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymenty ponosi Wykonawca Termin płatności będzie wynosił 30 dni od daty przyjęcia towaru stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z fakturą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 448000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach