Powiat Starachowicki ogłasza przetarg
- Adres: 27-200 Starachowice, ul. Dr W. Borkowskiego 4
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2760900 , fax. 041 2760902
- Data zamieszczenia: 2015-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Starachowicki
ul. Dr W. Borkowskiego 4 4
27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2760900, fax. 041 2760902
REGON: 29100939500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla trzech budynków Starostwa Powiatowego w Starachowicach zlokalizowanych przy: a) ul. dr Władysława Borkowskiego 4 b) ul. Hutniczej 14 c) ul. Mrozowskiego 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia I. Zamawiający: Powiat Starachowicki, ul. dr Władysława Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, tel. +48/41 276-09-20, faks +48/41 276-09-02. II. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. III. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla trzech budynków Starostwa Powiatowego w Starachowicach zlokalizowanych przy: a) ul. dr Władysława Borkowskiego 4 b) ul. Hutniczej 14 c) ul. Mrozowskiego 9 IV. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do: punktów poboru energii - dla zasilania budynków, lokali biurowych i obiektów użytkowych (System Sygnalizacji Pożarowej centrala FP 604, System alarmowy - włamaniowy dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Powiat Starachowicki. Przewidywane punkty poboru: 1. ul. dr Władysława Borkowskiego 4 - (1 pkt) 2. ul. Hutniczej 14 - (1 pkt) 3. ul. Mrozowskiego 9 - (2 pkt) Rozliczenia kosztów sprzedanej energii odbywać się będą na podstawie odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD. Należności za energię elektryczną regulowane będą na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy 504.527,57kWh, w tym energia rozliczana: w grupie taryfowej C11: - całodobowa - 12.702 kWh w grupie taryfowej C11: - całodobowa - 0 kWh w grupie taryfowej C12a: - ogółem 14.086,52 szczytowa 4507,686 pozaszczytowa 9578,834 w grupie taryfowej C22a: - ogółem 477.739,05 szczytowa 128989,543 pozaszczytowa 348749,507 Szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej maksymalnej ilości energii. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie 106 kW(ul. Borkowskiego, ul. Hutnicza, ul. Mrozowskiego) Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru zostały przedstawione w załączonym zestawieniu zbiorczym nr 1. V. Termin wykonania zamówienia: Okres obowiązywania umowy 36 miesięcy. Umowa wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej z dniem podpisania umowy lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej z poprzednim sprzedawcą oraz pozytywnym zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy (dzień wejścia w życie umowy o świadczenie usług dystrybucji z OSD). Zamawiający posiada zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: 1.PGE Obrót S.A nr OS/01-1952/2014 z dnia 31.12.2014r. zawartą na czas nieokreślony, 2.PGE Obrót S.A nr OS/030441000001/2014 z dnia 31.12.2014r. zawartą na czas nieokreślony 3.PGE Obrót S.A nr OS/030441000002/2014 z dnia 31.12.2014r. zawartą na czas nieokreślony 4.PGE Obrót S.A nr OS/030441000003/2014z dnia 31.12.2014r. zawartą na czas nieokreślony - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy Górno na potrzeby oświetlenia ulicznego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej do celów oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych Gminy Gowarczów oraz do zasilania obiektów użytkowanych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne Gminy Gowarczów.
Dodano: 2016-05-31 - Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych)
Dodano: 2016-04-15 - Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych).
Dodano: 2016-04-08 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - Zakup energii elektrycznej dla obiektów Gminy Chęciny i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-02-09 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chęciny na potrzeby oświetlenia ulicznego
Dodano: 2016-02-04 - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
Dodano: 2016-02-02 - Zakup energii elektrycznej do celów zasilania obiektów Miejskiego Zarządu Obiektami Sportowymi w Końskich
Dodano: 2015-12-04 - Zakup i dystrybucja energii elektrycznej.
Dodano: 2015-12-02