Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3543273 , fax. 41 3543273
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7 7
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3543273, fax. 41 3543273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz oświetlenia lokali i obiektów. Gmina Chmielnik - Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz podmiotów wymienionych poniżej ( Odbiorców) zgodnie z zawartym porozumieniem ( podstawa prawna art.16 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. j. t. Dz. U. z 2015 r. poz.2164):1)Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik 2)Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego Filie: Lubania, Suchowola, Śladków Mały, Zrecze Duże , ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik 3)Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik ( wspólny licznik ze Szkołą podstawową w Chmielniku); 4)Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku, Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik; 5) Samorządowe Przedszkole w Chmielniku - Oddział zamiejscowy w Suchowoli, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik; 6)Zespół Placówek Oświatowych w Piotrkowicach, ul. Tarnowskich 1; 26-020 Chmielnik 7)Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zs w Zreczu Dużym 1A, 26-020 Chmielnik 8)Chmielnickie Centrum Kultury, ul. Starobuska 10, 26-020 Chmielnik 9) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kielecka 18, 26-020 Chmielnik Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2012 r. poz.1059 z późn. zm.) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów Zamawiającego - Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 9a do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia drogowego) i Załącznik Nr 9b do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów) oraz odrębnych umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez poszczególne jednostki - Odbiorców (Załącznik Nr 9c do SIWZ - dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów Odbiorców/Płatników wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy). Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 350,00 [MWh] ( wahanie poboru + - 15%) w okresie od dnia 01.07.2016 r. do 31.06.2017 r. z zastrzeżeniem, iż poszczególne podmioty rozpoczną dostawę na warunkach określonych w prowadzonym postępowaniu w terminie określonym w Załączniku 8a do SIWZ i Załączniku 8b do SIWZ - kolumna Okres dostaw i nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 182 szt. ( w tym oświetlenie uliczne 88 punktów, obiekty - 94 punktów). Moc umowna ogółem: 1 706,55 [ kW ] w tym oświetlenie drogowe - 500,55 [ kW ] i oświetlenie lokali i obiektów - 1206,00 [ kW ] Dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 350,00 MWh ( wahanie poboru + - 15%) odbywać się będzie dla potrzeb: - oświetlenia drogowego - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 734,74 [MWh], - lokali i obiektów poszczególnych podmiotów - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 615,26 [MWh]. Na potrzeby wyceny punktów poboru dla grup taryfowych B23, C12a, C22a należy przyjąć zużycie 15% dla Strefy I, oraz 85% dla Strefy II, Strefa III = 0. Zamawiający/odbiorcy posiadają tytuł prawny do wszystkich punktów poboru objętych postępowaniem. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi ( odbiorcami/płatnikami) a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) PGE Dystrybucja S.A. Świadczenie usług dystrybucji nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający zawrze umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych oraz zapewni ich utrzymanie w mocy przez cały okres trwania umowy. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik nr 8a do SIWZ i Załącznik nr 8b do SIWZ. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Zamawiający przekaże wszystkie niezbędne dane i dokumenty potrzebne do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Zamawiający upełnomocni Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. Umowa wchodzi w życie z dniem 01.07.2016 roku lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej z poprzednim sprzedawcą - dotyczy punktów dla których procedura przeprowadzana jest pierwszy raz. Punkty dla których zmiana sprzedawcy odbywa się kolejny raz objęte są umowami na czas określony tj. do dnia 30.06.2016 r. Dzień wejścia Umowy w życie jest dniem rozpoczynającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę, lecz nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i podpisaniem nowych umów dystrybucyjnych. Umowa zawarta będzie do dnia 30.06.2017 r. Datę rozpoczęcia dostaw dla poszczególnych punktów poboru określa szczegółowo Załącznik nr 8a do SIWZ oraz Załącznik nr 8b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach