Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla IMBiGS 2016-2018

Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-673 Warszawa, ul. Racjonalizacji 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8530201, 8431944 , fax. 0-22 8435981
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego
    ul. Racjonalizacji 6/8 6/8
    02-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8530201, 8431944, fax. 0-22 8435981
    REGON: 00005777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imbigs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Naukowo-Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla IMBiGS 2016-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej przez okres 24 miesięcy począwszy od 01.05.2016 r (dystrybuowanej przez lokalnych Operatorów Systemów Dystrybucyjnych -OSD) do 8 Punktów Poboru Energii (PPE) Zamawiającego , zlokalizowanych w obiektach , będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie, władaniu lub zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne,. t.j. a) ul. Żbikowska 22, 05-800 Pruszków - Oddział - 1 PPE, b) ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa - Centrala - 2 PPE, c) ul. Mrówcza 243, 04-687 Warszawa - Oddział - 2 PPE, d) ul. Mrówcza 212, 04-697 Warszawa - Oddział - 1 PPE, e) ul. Suwak 4, 02-676 Warszawa - Oddział - 1 PPE, f) Al. W. Korfantego 193 A, 40-157 Katowice - Oddział - 1 PPE, Szczegółowy dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. dane adresowe numery ewidencyjne PPE, numery liczników, taryfy, moce umowne i szacowane zapotrzebowanie energii elektrycznej zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.05.2016 r. do dnia 30.04.2018 r.( 24 miesiące ) wynosi: 2 928 MWh dla obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 3. Zamawiający posiada dla PPE określonych w załączniku nr 1: umowę na sprzedaż energii na czas określony wygasającą dnia 30.04.2016 r. i umowy na dystrybucję na czas nieokreślony. 4. Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresach rozliczeniowych stosowanych przez Wykonawcę, w oparciu o ceny 1 MWh wynikającą z oferty. 5. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 6. Zamawiający zawrze z wybranym w postępowaniu Wykonawcą umowę na sprzedaż energii elektrycznej dla istniejących i realizowanych punktów poboru, po wygaśnięciu umowy, na podstawie której Zamawiający dotychczas kupował energię elektryczną (data wygaśnięcia - 30.04.2016r.) oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD. 7. Wykonawca zgłosi właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego dla określonych lokalizacji PPE do realizacji zawartą z Zamawiającym umowę sprzedaży energii elektrycznej. Wykonawca powinien posiadać zawartą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 8. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: Pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe (w tym opracowywanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD) dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin platnosci ( ilośc dni )
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imbigs.pl w zakladce aktualnosci - zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach