Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30347 Kraków, ul. Brożka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 269 15 05 , fax. 12 269 15 10
- Data zamieszczenia: 2018-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
ul. Brożka 3
30347 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 269 15 05, fax. 12 269 15 10
REGON: 35111808900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 kompletów łańcuchów i wymiana 1 kompletu łańcucha w zgrzebłowym przenośniku żużla nr. 1, który znajduje się w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 2 kompletów łańcuchów i wymiana 1 kompletu łańcucha w zgrzebłowym przenośniku żużla nr. 1, który znajduje się w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: części nr 1 dostawa 1 kpl łańcuchów wraz z wymianą, część nr 2 dostawa 1 kpl łańcuchów na magazyn. zamówienie będzie realizowane przez okres 8 tygodni od podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1- 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych) Część 2- 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.4. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2024 Część II od 02.05.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-05-10 - Usługa serwisowania wraz z materiałami eksploatacyjnymi (z wyjątkiem papieru), monitoringiem wydruków i materiałów eksploatacyjnych na okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-03-01 - Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowni gazowych , gazowych urządzeń gastronomicznych, stacji redukcyjno-pomiarowej gazu, przegląd i próba szczelności instalacji gazowych (…)
Dodano: 2023-05-25 - Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2023 Część 1
Dodano: 2022-12-19 - Przebudowa ścieżek i alejek w Zespole Dworsko-Parkowym w Lusławicach
Dodano: 2022-11-28 - Świadczenie usług kompleksowej konserwacji, przeglądów, serwisu oraz napraw: systemów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, agregatów wody lodowej, kotłowni i instalacji CO, instalacji BMS w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
Dodano: 2021-02-05 - Konserwacja i obsługa instalacji i urządzeń technologii basenu w obiektach administrowanych przez 35 WOG w latach 2021-2022
Dodano: 2021-01-29 - Usługa serwisu prysznica powietrznego w laboratorium wraz z wymianą części, które podlegały naprawie (filtr, prefiltr, motor blower).
Dodano: 2021-01-22 - Szlifowanie torowisk tramwajowych na terenie Miasta Krakowa.
Dodano: 2021-01-13 - Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2021
Dodano: 2021-01-13