Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2024 Część II od 02.05.2024 r. do 31.12.2024 r.

Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Lednicka 16a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 20 10
  • Data zamieszczenia: 2024-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
    ul. Lednicka 16a
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 20 10
    REGON: 121398842
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2024 Część II od 02.05.2024 r. do 31.12.2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w okresie od 02.05.2024 r. do 31.12.2024 r. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta Wieliczka. Strefą płatnego parkowania objętych jest 14 ulic w centrum miasta Wieliczka o długości ok. 1322mb. W strefie płatnego parkowania znajduje się 20 szt. parkomatów. Bieżące utrzymanie i obsługa strefy płatnego parkowania obejmuje:1. Obsługa biura Strefy Płatnego parkowania w zakresie opłat za parkowanie oraz opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłat za parkowanie, w tym:a) kontrola opłat za czas postoju pojazdów, b) wydawanie kart abonamentowych, c) sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie kart abonamentowych,d) sporządzanie i przekazywanie zestawień wystawionych zawiadomień dotyczących opłaty dodatkowej i ich ewentualnych anulacji w wersji elektronicznej i papierowej,e) przekazywanie bieżących raportów w formie wydruków z parkomatów,f) pobieranie opłat dotyczących opłaty dodatkowej, kart abonamentowych oraz wpływów z parkomatów SPP i przekazywanie ich na konto Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce.2. Naprawa i konserwacja parkomatów szt. 20 w tym:a) naprawa, wymiana i utrzymanie w sprawności podzespołów elektronicznych i podzespołów wewnątrz parkomatów,b) utrzymanie w sprawności oprogramowania parkomatów, zakup i wymiana rolek papieru,c) utrzymanie w czystości zewnętrznej obudowy parkomatów,d) wymiana kaset z monetami w związku z ich napełnieniem.3. Utrzymanie oznakowania pionowego w strefie płatnego parkowania w tym:a) znaki drogowe D-45 – szt. 7b) znaki drogowe D-18 – szt. 40c) znaki drogowe D-44 – szt. 6d) tabliczki informacyjne „P” – szt. 20e) tabliczki T – 3a – szt. 25f) tabliczki T-30 – szt. 14 Bieżące utrzymanie oznakowania obejmuje:• przegląd, naprawę, czyszczenie i mycie znaków drogowych, prostowanie słupków do znaków drogowych (Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu oznakowania na bieżąco);• mycie i czyszczenie znaków drogowych – 3 raz w ciągu realizacji umowy – 112 szt.4. Utrzymanie czystości w strefie płatnego parkowania zamiatanie, wywóz nieczystości powierzchnia strefy 4 145m2 – 1 raz na tydzień.5. Zimowe utrzymanie strefy płatnego parkowania, odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, wywóz nadmiaru śniegu powierzchnia strefy 4 145m2 w miesiącach: listopad, grudzień. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 i 2 do Zaproszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach