Przetargi.pl
Część I. Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Piława Górna w okresie od 16 kwietnia 2018r. do 31 marca 2020r. Część II. Obsługa fontanny w Gminie Piława Górna w okresie od 01.05.2018r. do 15.10.2018r. oraz od 01.05.2019r. do 15.10.2019r.

Gmina Piława Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 58240 Piława Górna, ul. Piastowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 324 934 , fax. 748 371 386
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
    ul. Piastowska 69
    58240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
    tel. 748 324 934, fax. 748 371 386
    REGON: 52715000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I. Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Piława Górna w okresie od 16 kwietnia 2018r. do 31 marca 2020r. Część II. Obsługa fontanny w Gminie Piława Górna w okresie od 01.05.2018r. do 15.10.2018r. oraz od 01.05.2019r. do 15.10.2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Piława Górna w okresie od 19 kwietnia 2018r. do 31 marca 2020r. 1. Utrzymywanie klombów, rabat i donic. 1) dokonywanie nasadzeń kwiatów na klombach i rabatach, 2) dokonywanie nasadzeń kwiatów w donicach i gazonach (61 szt.) (w tym ich utrzymanie i pielęgnacja poprzez usuwanie pojawiających się chwastów, podlewanie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, ochrona przed szkodnikami i chorobami) , 3) uzupełnianie nasadzeń kwiatów, 4) wykopanie bylin (po przekwitnięciu) z rabat przy ul. Młynarskiej i ich powtórne posadzenie jesienią, 5) pielęgnacja kwiatów (nawożenie, podlewanie, spulchnianie gleby i odchwaszczanie), 6) ustawienie konstrukcji kwiatowych obsadzonych kwiatami (surfinie, pelargonie) przed fontanną na pierwszej części Placu Piastów Śląskich (4 szt.) i przed budynkiem Piastowska 37a (2 szt.) oraz ich całoroczna pielęgnacja(nawożenie, podlewanie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami) 7) dokonywanie nasadzeń drzew, krzewów ozdobnych i żywopłotowych, 8) pielęgnacja krzewów, 9) pielęgnacja młodych drzew poprzez formowanie i stosowanie oprysków- ochrona przed szkodnikami i chorobami - (w razie potrzeby), 10) malowanie – 1 raz w roku 14 szt. gazonów, 11) uzupełnianie brakujących palików przy drzewkach. 2. Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej wysokość trawnika po skoszeniu nie może przekraczać 7 cm. 3. Koszenie skarp na Pl. Piastów Śląskich. 4. Całoroczna pielęgnacja trawników (uzupełnianie ubytków, nawożenie, podlewanie, likwidacja zachwaszczenia trawnikowego, rozgarnianie kretowisk, dosiewanie lub darniowanie zniszczonych miejsc w trawnikach). 5. Grabienie parku miejskiego, wywożenie opadłych liści i skoszonej trawy. 6. Bieżące utrzymywanie alejek na terenach zieleni miejskiej w należytym stanie porządkowym w tym usuwanie mchu, chwastów. 7. Pielęgnacja żywopłotów. 8. Karczowanie odrostów i samosiewów drzew w II i III części parku miejskiego. 9. Usuwanie wiatrołomów z zieleńców objętych umową. 10. Utrzymanie ławek i koszy parkowych na terenach zieleni miejskiej. 11. Montaż ławek (ok. 10 szt.) i koszy na odpadki (ok. 10 szt.) przekazanych przez Zamawiającego. W przypadku zniszczenia ławek i koszy na odpadki – zdemontowanie ich i trwały montaż. 12. Utrzymanie porządku na wszystkich terenach zieleni miejskiej, obejmujące usuwanie zanieczyszczeń stałych, uprzątanie śmieci i ich wywózka na wysypisko śmieci. 13. Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w koszach ustawionych na terenach zieleni miejskiej oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 14. Opieka nad usytuowanymi na Placu Piastów Śląskich: Krzyżem i Pomnikiem Ofiar II Wojny Światowej oraz w parku: Tablicą i Lapidarium. 15. Oczyszczenie (sprzątanie ze śmieci) obiektu fontanny w okresie od 16 października do 30 kwietnia każdego roku . 16. Dostarczenie 3 szt. choinek o wys. minimum 7 m oraz 16 kompletów światełek LED na potrzeby miasta. 17. Ustawienie elementów świetlnych – postać „bałwana” i „mikołaja”, w terminie do 05 grudnia i sunięcie ich do 28 stycznia każdego roku. 18. Zbieranie z terenów zieleni miejskiej zwłok bezdomnych zwierząt i ich utylizacja . 19. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami, 2) wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko. 20. Szczegółowy opis Części I przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 11.1 SIWZ, Załącznik nr 12.1 SIWZ, Załącznik nr 13.1 SIWZ, Załącznik nr 14.1 SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, wykonujące czynności związane z obsługą urządzeń mechanicznych – operatorzy sprzętu, kierowcy w liczbie min. 2 osób, były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2. Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca doręczy Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z oznaczeniem liczby tych osób odpowiadających poszczególnym rodzajom czynności, określeniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio Wykonawca lub Podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego podmiotu. 4. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności o których mowa w ust. 1 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 5. Kopie umów, o których mowa w ust. 4 powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i wynagrodzenie za pracę albo stawka godzinowa powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. Nieprzedłożenie lub przedstawienie w liczbie mniejszej niż wskazana w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3 przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności ust. 1 na podstawie umowy o pracę. 7. W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający oprócz weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4 jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną. Część II. Obsługa fontanny w Gminie Piława Górna w okresie od 01.05.2018r. do 15.10.2018r. oraz od 01.05.2019r. do 15.10.2019r. 1. Zakres prac związanych z obsługą fontanny obejmuje utrzymywanie w stałej sprawności technicznej urządzeń i instalacji fontanny, w tym: 1) przegląd urządzeń fontanny, 2) konserwację pompy, 3) czyszczenie basenów fontanny, 4) sprawdzanie i spisywanie stanu licznika wody, 5) wymianę wody; 6) chlorowanie wody, 7) systematyczne uzupełnianie wody, 8) zabezpieczenie fontanny na okres zimowy, 9) zakup i stosowanie środków do dezynfekcji wody, 10) utrzymywanie terenu wokół fontanny. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami, 2) wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko. 3. Szczegółowy opis Części II przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 11.2 SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji Umowy, wykonujące czynności związane z obsługą fontanny w liczbie min. 1 osoby, były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2. Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca doręczy Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z oznaczeniem liczby tych osób odpowiadających poszczególnym rodzajom czynności, określeniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio Wykonawca lub Podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego podmiotu. 4. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności o których mowa w ust. 1 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 5. Kopie umów, o których mowa w ust. 4 powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i wynagrodzenie za pracę albo stawka godzinowa powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. Nieprzedłożenie lub przedstawienie w liczbie mniejszej niż wskazana w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3 przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności ust. 1 na podstawie umowy o pracę. 7. W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający oprócz weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4 jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy dla części przedmiotu zamówienia, na która Wykonawca składa ofertę. Projekt umowy powinien być zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – załącznik nr 10.1 do SIWZ dla Części I lub załącznik nr 10.2 do SIWZ dla Części II

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach