Przetargi.pl
„ Remont północnej strony elewacji ratusza, wieży zegarowej oraz toalet w budynku ratusza w Kątach Wrocławskich”

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 907 219 , fax. 713 907 219
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1
    55080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 713 907 219, fax. 713 907 219
    REGON: 93193505200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Remont północnej strony elewacji ratusza, wieży zegarowej oraz toalet w budynku ratusza w Kątach Wrocławskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont północnej strony elewacji ratusza, wieży zegarowej oraz toalet w budynku ratusza w Kątach Wrocławskich, w tym: a) skucie uszkodzonego tynku, b) usunięcie łuszczącej się farby elewacyjnej oraz resztek skutego materiału, c) wykonanie dezynfekcji wraz z odgrzybianiem miejsc, w których skuto tynk, d) wykonanie uzupełnienie tynku przy pomocy odpowiednio skomponowanej mieszanki, e) wykonanie gruntowania tynku przed jego pomalowaniem, f) ocenę faktycznego stanu tynków elewacyjnych oraz dobranie materiałów wykończeniowych wraz z odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi, g) uzupełnienie tynków, h) pomalowanie elewacji zgodnie z kolorystyką zaakceptowaną przez Zamawiającego, i) wykonanie prac remontowych w toaletach zgodnie z dokumentacją projektową: - rozbiórka okładzin ściennych (płytek ceramicznych), - zeskrobanie i zmycie starej farby - skucie zmurszałych tynków, - impregnacja biobójcza ręczna, - wyrównanie podłoży pionowych, - licowanie ścian płytkami glazurowymi, - dwukrotne malowanie starych tynków. 3. Roboty określone w opisie przedmiotu umowy powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. Przy sporządzeniu wyceny w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę zapisy zawarte w umowie a następnie dokumentację projektową. Informujemy iż, załączony przedmiar robót ma tylko charakter poglądowy i nie podlega wycenie. 4. Zamawiający przewiduje w pierwszej kolejności wykonanie remontu elewacji ratusza oraz wieży ratuszowej, a po zakończonych pracach remont toalet w budynku ratusza. Prace remontowe obejmujące swym zakresem remont toalet w budynku ratusza muszą być wykonywane po godzinach pracy urzędników tj. od 16:00 do 20:00. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji terenowej. Warunki zatrudnienia: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty wykonywane na wysokości. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w zakresie, o którym mowa w ust. 1. W tym celu wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć wykazać osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wraz z wykazem należy przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wymagane przez Zamawiającego w ust.1. Kopia umowy o pracę musi zawierać następujące informacje: rodzaj umowy, data zawarcia umowy i czas jej obowiązywania, oznaczenie stron umowy, rodzaj umówionej pracy miejsce wykonywania pracy oraz wymiar czasu pracy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od tych pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku zgody informacje wrażliwe, podlegające ochronie na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych należy zanonimizować. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w ust. 1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności, Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie kontroli bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności opisane w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę i będzie podstawą do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach