Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Bysław - Bysławek

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Ul. Pocztowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5590700 , fax. 52 5590701
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7 7
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5590700, fax. 52 5590701
    REGON: 09235109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Bysław - Bysławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1038 C w granicach istniejącego pasa drogowego obejmująca budowę ścieżki rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2 m i długości 720 m biegnąca wzdłuż drogi powiatowej obecnie wykorzystywanej do ruchu kołowego i pieszego. Wymieniona droga w chwili obecnej posiada nawierzchnię asfaltową o przekroju daszkowym. 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Bysław - Bysławek dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego za pośrednictwem Lokalnej Grupy Rybackiej Borowiacka Rybka z działania Wzmocnienie konkurencyjności i utrzymanie atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa osi priorytetowej 4 Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. 3. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: 1) nr drogi: 1038C; 2) kategoria drogi: powiatowa; 3) teren zabudowany i niezabudowany; 4) km początku robót: 1+496,00; 5) km końca robót: 2+216,00; 6) długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 720,00 m; 7) powierzchnia ścieżki rowerowej betonowo-asfaltowa - 1 440,0 m2, wykonana w obrzeżach betonowych 8x25; 8) powierzchnia zjazdów z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm w krawężnikach betonowych 15x30 - 132,40 m2. 4. Ścieżka rowerowa wykonana będzie z mieszanki mineralno-bitumicznych grysowych grub. 4 cm, na podłożu gruntowym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20,00 cm i warstwie odsączającej z piasku grubości 10,00 cm po zagęszczeniu, wraz z oznakowaniem jako elementem poprawiającym bezpieczeństwo ruchu. Zjazdy wykonane będą z kostki betonowej, brukowej koloru czerwonego grubości 8,0 cm na podsypce cementowo- piaskowej grubości 3,0 cm i podbudowie z kruszywa łamanego grubości 15 cm po zagęszczeniu. 5. Budowa ścieżki rowerowej realizowana będzie od wsi Bysławek w kierunku Bysławia na działkach o numerach ewid. nr: 198, 249/2, 250/2, 251/2, 252/2, 253/2, 254/2, 255, 256/2 w obrębie Bysławek i nr 46/1, 47/2, 47/7, 48/9, 56 w obrębie Bysław. 6. Istniejące uzbrojenie terenu: kable energetyczne, kable teletechniczne, wodociąg, gazociąg, kanalizacja sanitarna. 7. Zamówienie jest objęte zgłoszeniem robót budowlanych nr BD.6743.LUB.192.2012 z dnia 03.08.2012 r. do Starosty Tucholskiego. 8. Realizacja operacji nie wymaga zmiany granic pasa drogowego, ani zmiany sposobu użytkowania terenu. 9. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45.23.31.62-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40-2 Roboty w zakresie odwodnienia gruntu 45.23.32.90-8 Instalowanie znaków drogowych 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ. 11. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania terenu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) pokrycia kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) pokrycia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) pokrycia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót, 7) oznakowania terenu budowy m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 8) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 9) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 10) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 11) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 12) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 13) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 14) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 15) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 16) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 17) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.. 13. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 14. Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 16. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 108. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach