Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku Śliwice-Lińsk

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Ul. Pocztowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5590700 , fax. 52 5590701
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7 7
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5590700, fax. 52 5590701
    REGON: 09235109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku Śliwice-Lińsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku Śliwice-Lińsk wzdłuż drogi powiatowej nr 1017C Śliwice-Lińsk od km 7+439 do km 9+968 (długość 2,529 km) wraz ze zjazdami do posesji oraz jezdnią w miejscowości Lińsk (zatoka autobusowa). Powierzchnia zagospodarowania wynosi: dla kostki bezfazowej gr. 6 cm - 4.704,90 m2, dla kostki bezfazowej gr. 8 cm - 1573 m2. 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku Śliwice-Lińsk dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego za pośrednictwem Lokalnej Grupy Rybackiej Borowiacka Rybka z działania Wzmocnienie konkurencyjności i utrzymanie atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa osi priorytetowej 4 Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. 3. Budowa ścieżki pieszo-rowerowej realizowana będzie na terenie działek o nr ewid.: 334/3, 427/5, 427/7, 428/8, 428/10, 428/16, 429/1, 430/9, 430/11, 430/7, 431/1, 432/1, 433/1, 434/1, 435/8 położonych w obrębie geodezyjnym Śliwice (0015), gmina Śliwice, Powiat Tucholski oraz na terenie działek nr ewid.: 318/1. 319/1, 320/7, 320/9, 320/11, 320/13, 320/15, 323/1, 324/3, 331/1, 332/1, 333/1, 334/1, 339/1, 361 położonych w obrębie geodezyjnym Lińsk (0006), gmina Śliwice, Powiat Tucholski. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejących nawierzchni kolidujących z projektowaną drogą, 2) wykonanie koryta pod konstrukcję ciągu pieszo-rowerowego, chodników, zjazdów i zatok, 3) wyprofilowanie skarpy nasypów i wykopów, 4) zagęszczenie podłoża gruntowego, 5) wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2 m zlokalizowanego po stronie północnej istniejącej drogi wraz z pasem o szerokości 1,5 m, za ciągiem pieszo-rowerowym, na potrzeby wykonania skarp, 6) wykonanie wyspy rozdzielającej z wykonaniem nakładki bitumicznej wraz z poszerzeniami jezdni i przejściem dla pieszych, 7) wykonanie zatoki autobusowej, 8) wykonanie zjazdów o szerokości bramy wjazdowej na każdej działce, a w przypadku, gdy zjazd jest na pole to wykonanie zjazdu o szerokości 6m, w granicach ciągu pieszo-rowerowego i chodnika do granicy opracowania, zjazd zostanie wykonany z kostki betonowej. 5. Zjazdy z kostki betonowej obramowane będą krawężnikiem betonowym wtopionym 12x25 cm. Krawężnik wtopiony ustawiony będzie również na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych. Krawężnik betonowy 15x30 cm wystający ustawiony będzie na połączeniach projektowanego chodnika z istniejącą jezdnią. Projektowany ciąg pieszo-rowerowy obramowany będzie obrzeżem chodnikowym o wymiarach 30x8 cm. Krawężniki betonowe umieszczone będą na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm i na ławie betonowej. 6. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 23 31 62-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45 23 31 61-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych; 45 11 12 00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 23 13 00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 32 90-8 Instalowanie znaków drogowych 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, zatwierdzonej decyzją Starosty Tucholskiego Nr Śl/54/10 z dnia 22 października 2010 r., zmienioną Decyzją Starosty Tucholskiego Nr Śl.74.2011 z dnia 24 listopada 2011 r. oraz Decyzją Starosty Tucholskiego Nr Śl. 60/2013 z dnia 16 września 2013 r., stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) wszystkie koszty badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) koszty związane z odbiorami wykonanych robót, 5) koszty wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót, 7) oznakowania terenu budowy m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 8) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 9) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 10) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 11) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 12) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 13) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 14) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 15) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 16) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 17) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 11. Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 13. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 108. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach