Przetargi.pl
BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ROSSOSZ

Wójt Gminy Rossosz ogłasza przetarg

  • Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 378 45 57 , fax. 0-83 378 45 66
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rossosz
    ul. Lubelska 8 8
    21-533 Rossosz, woj. lubelskie
    tel. 0-83 378 45 57, fax. 0-83 378 45 66
    REGON: 00108510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.bip.lublin.pl, gmina@rossosz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ROSSOSZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest; Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości 99 sztuk w następujących miejscowościach położonych na terenie Gminy Rossosz; - we wsi Bordziłówka 11 sztuk, - we wsi Mokre 11 sztuk, - we wsi Kożanówka 21 sztuk, - we wsi Romaszki 9 sztuk, - we wsi Rossosz 44 sztuk, - we wsi Musiejówka 3 sztuk. Szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w dokumentacjach projektowych poszczególnych oczyszczalni przydomowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a zakres robót wskazano pomocniczo w przedmiarach poszczególnych robót budowlanych i w kosztorysie ślepym. Występujące w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót i kosztorysach oraz w innych dokumentach nazwy, typy albo wskazane pochodzenie produktu są jedynie wyznacznikiem parametrów technicznych wymaganych w stosunku do przeznaczonych do wbudowania materiałów budowlanych i urządzeń technicznych. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie wykonać poniższy zakres robót: 1. Zorganizuje na własny koszt i utrzyma na czas budowy zaplecza techniczne poszczególnych budów przydomowych oczyszczalni ścieków, 2. Wykonawca robót budowlanych w ramach zamówienia wykona pełną obsługę geodezyjną zarówno przed, w trakcie realizacji robót jak i po wykonaniu robót budowlanych, której efektem będzie wykonana GEODEZYJNA INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA, na którą uzyska skwitowanie z właściwego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych. 3. Wykonawca na własny koszt przywróci teren przyległy do budowy każdej z wybudowanych oczyszczalni do stanu pierwotnego, a ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi, Wykonawca zobowiązuje się uregulować bezpośrednio z danym właścicielem posesji. 4. Wykonawca robót budowlanych będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z dokumentacjami projektowo-technicznymi i dokonanym zgłoszeniem robót budowlanych oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego /Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t./, oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji, a także będzie zobowiązany do; 4.1. Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje nadzorcze w niniejszym przedsięwzięciu to jest INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO. 4.2. Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlanych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 4.3. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 4.4. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej. 4.5. Opracowania Harmonogramu cyklu realizacji inwestycji łącznie z uzgodnieniem z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO, a następnie będzie systematyczne monitorował zgodności postępu prac budowlanych z opracowanym Harmonogramem. 4.6. Systematycznego wykonywania odpowiednich oznakowań o prowadzonych robotach budowlanych. 4.7. Wykonawca zobowiązany będzie do powodowania przestrzegania przez podległych uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia zobowiązany będzie do podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do likwidacji powstałego zagrożenia oraz przyczyny jego powstania. 4.8. Uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO i przedstawianie zamawiającemu propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli, a po uzyskaniu akceptacji zamawiającego ich wykonaniem. 4.9. Przygotowania poszczególnych budów i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji, łącznie z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 4.10. Wykonawca na swój koszt wykona rozruch przydomowych oczyszczalni ścieków oraz dostarczy książki eksploatacji każdej oczyszczalni i przeprowadzi szkolenie przyszłych użytkowników z zakresu eksploatacji oczyszczalni i prowadzenia książek pracy oczyszczalni. 4.11. Wykonawca przekaże protokolarnie uprawnionemu użytkownikowi zakończoną budowę każdej z przydomowych oczyszczalni ścieków przed zakończeniem realizacji całej inwestycji w gminie. 4.12.Zgłosić do odbioru końcowego zakończone roboty budowlane w całej inwestycji i aktywnie uczestniczyć w ich odbiorze końcowym. 4.13Wykonawca sporządzi Kosztorys powykonawczy całości wykonanych robót budowlanych, który przedstawi INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem tych robót wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 4.14. Usunięcia wszelkich ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przez Komisję odbiorową podczas odbiorów końcowych poszczególnych oczyszczalni i całości zakończonych robót budowlanych, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 5. Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych oczyszczalni, oraz wykonać w ramach gwarancji i rękojmi naprawy stwierdzonych wad i usterek. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) na okres min. 36 miesięcy, a na zamontowane urządzenia na okres nie krótszy jak 60 miesięcy. 7. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM przed upływem terminu składania ofert, w jednej z kilku form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w wysokości 10.000,00 zł. /dziesięć tysięcy złotych/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach