Przetargi.pl
Wzmocnienie potencjału gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Zgniła Struga, Wólka Bielecka, Maryniów, Jaszczów-Kolonia, Dąbrowa, Białka-Kolonia, Białka - poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7572026 , fax. 081 7572385
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka 13A 13A
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 081 7572026, fax. 081 7572385
    REGON: 43101955000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie potencjału gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Zgniła Struga, Wólka Bielecka, Maryniów, Jaszczów-Kolonia, Dąbrowa, Białka-Kolonia, Białka - poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY MILEJÓW: na działkach nr 646 Białka, 641 Białka, 914/1, 916/2 Białka, 908 Białka, 743 Białka, 910 Białka, 481 Białka, 2036 Białka, 864 Białka, 769, 771 Białka, 735/1, 736/2 Białka, 1023/1 Białka, 280/4, 280/6 Białka-Kolonia, 1040 Białka-Kolonia, 481/4 Białka-Kolonia, 258/5 Białka-Kolonia, 613/2, 612/2 Białka-Kolonia, 611/2, 611/3, 611/4 Białka-Kolonia, 628/1 Białka-Kolonia, 289 Białka-Kolonia, 424/2, 425/2 Dąbrowa, 185/1 Jaszczów-Kolonia, 183, 184 Jaszczów-Kolonia, 356 Maryniów, 286/1 Maryniów, 366 Maryniów, 352 Maryniów, 273 Maryniów, 289/2 Maryniów, 373/3 Maryniów, 950/2, 948 Wólka Bielecka, 958 Wólka Bielecka, 831 Wólka Bielecka, 69/4 Wólka Bielecka, 344 Zgniła Struga. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie wymaganiami Zamawiającego wraz z uruchomieniem poś i przeszkoleniem użytkowników. Szczegółowy opis i wszystkie elementy robót zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej. Jakiekolwiek zawarte w dokumentacji budowlano-technicznej wskazania urządzeń i materiałów pochodzących od konkretnych producentów mają charakter przykładowy. W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają co najmniej parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie i posiadają co najmniej taką wartość techniczną, użytkową, estetyczną jakiej wymaga zamawiający z uwzględnieniem /zasady najlepszej dostępnej techniki/ wynikającej z art. 3 pkt. 10 w związku z art. 207 ust. 1 USTAWY z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz.U.2013. poz. 1232 z późn. zm./ oraz przepisów ustawy Prawo budowlane z zastrzeżeniem dla rozwiązań równoważnych: Osadnik gnilny będący zasadniczym elementem poś musi być równoważny z osadnikiem opisanym w dokumentacji projektowej tj. posiadać certyfikat europejski CE oraz spełniać wymagania normy PN-EN 12566-1, gwarantując szczelność, odpowiednią odporność mechaniczną oraz wydajność hydrauliczną /skuteczność oczyszczania/ 1,2 g mikrokulek. Osadnik winien być wykonany jako zbiornik zapewniający całkowitą szczelność, odporność mechaniczną, odporność na substancje agresywne w ściekach, na zmiany temperatury, pełną stabilność w gruncie oraz zakładaną skuteczność oczyszczania . Osadniki muszą być wyposażone w filtr doczyszczający gwarantujący zatrzymanie zawiesin. Osadnik musi posiadać częściowy podział na komory dla wyeliminowania mieszania ścieków w okolicy filtra, oraz łatwo dostępne włazy z pokrywami zapewniającymi szczelność dla wyeliminowania wydostawania się gazów fermentacyjnych oraz łatwy dostęp do wykonania niezbędnych czynności serwisowych takich jak kontrola prawidłowego przepływu, płukanie filtra i wybieranie osadu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót /stanowiącymi załącznik do SIWZ/, obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, wymogami PROW 2007-2013 oraz wynikającymi z uzgodnień dokumentacji budowlano-technicznej oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. Roboty towarzyszące wchodzące w skład zamówienia: Realizacja wszelkich niezbędnych robót, prac i czynności jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż oraz wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji. Serwisowanie w okresie gwarancji wybudowanych poś - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu zamontowanych urządzeń przez cały okres gwarancji na roboty. Serwis nie obejmuje wywozu osadu oraz biopreparatów wspomagających pracę oczyszczalni. Wymagane przeglądy wraz z płukaniem filtra znajdującego się w osadniku gnilnym i kontrola pracy oczyszczalni, będą wykonywane z częstotliwością min. 1 w roku. Potwierdzenia wykonania tych przeglądów /podpisane przez właściciela nieruchomości na której zamontowano oczyszczalnię/ wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,-zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 86 8689 0007 4000 0095 2000 0040 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kancelarii Urzędu Gminy w Milejowie 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13a pok. 6. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmilejow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach