Przetargi.pl
Budowa oświetlenia przejść dla pieszych i oświetlenia wiat przystankowych w Gminie Siewierz.

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326499471, 6499400 , fax. 326 499 402
  • Data zamieszczenia: 2017-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 326499471, 6499400, fax. 326 499 402
    REGON: 53076100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia przejść dla pieszych i oświetlenia wiat przystankowych w Gminie Siewierz.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia przejść dla pieszych i oświetlenia wiat przystankowych w Gminie Siewierz, na którą składa się w szczególności:  wybudowanie linii kablowej niskiego napięcia łącznie z wybudowaniem i uruchomieniem oświetlenia przejścia dla pieszych przez drogę krajową nr 1 w Siewierzu, w rejonie skrzyżowania z ul. Bohaterów,  wybudowanie linii kablowej niskiego napięcia łącznie z wybudowaniem i uruchomieniem oświetlenia przejścia dla pieszych przez drogę krajową nr 1 w Siewierzu, w rejonie skrzyżowania z ul. Bytomską,  wybudowanie linii kablowej niskiego napięcia łącznie z wybudowaniem i uruchomieniem oświetlenia 2-ch szt. wiat przystankowych zlokalizowanych przy drodze krajowej nr 86 w Kuźnicy Warężyńskiej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ, w projektach budowlano-wykonawczych: „Budowa linii kablowej niskiego napięcia nN oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 1 w Siewierzu, w rejonie skrzyżowania z ul. Bohaterów”, informacji Wojewody Śląskiego o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych Nr IFXV.7843.3.3.3016 z dnia 08.02.2016 r., „Budowa linii kablowej niskiego napięcia nN oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 1 w Siewierzu, w rejonie skrzyżowania z ul. Bytomską”, informacji Wojewody Śląskiego o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych Nr IFXV.7843.3.4.3016 z dnia 08.02.2016 r., „Budowa linii kablowej nN oświetlenia przejścia dla pieszych oraz linii kablowej nN oświetlenia wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 86 w Kuźnicy Warężyńskiej”, informacji Wojewody Śląskiego o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych Nr IFXV.7843.3.116.3016 z dnia 05.01.2016 r., oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. 3. Z zadania dotyczącego robót w Kuźnicy Warężyńskiej należy wyłączyć zakres i koszty związane z budową i uruchomieniem oświetlenia przejścia dla pieszych przez DK-86 – ta część zadania została już wykonana przez GDDKiA. Z przedmiaru robót zostały usunięte pozycje dotyczące robót już wykonanych. Do wykonania pozostaje budowa linii zasilającej oświetlenie dwóch wiat przystankowych (łącznie z przewiertem pod DK-86) oraz zabudowanie słupów oświetleniowych i uruchomienie oświetlenia wiat przystankowych. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także opracowanie i zatwierdzenie (staraniem Wykonawcy robót) projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, wprowadzenie zmian na czas wykonywania prac oraz przywrócenia oznakowania stałego po zakończeniu robót. Wszelkie koszty związane ze zmianami w organizacji ruchu drogowego ponosić będzie Wykonawca. 5. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: 1) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, 2) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, 3) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, 4) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 5) Wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, 6) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora ze strony Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, 7) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń, instalacji lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 8) Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, 9) Wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 10) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 11) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 12) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 13) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), 14) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Pozostałe warunki zamówienia: 1) Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 2) Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 3) W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 4) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia. 7. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (faksem, drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 8. Rozwiązania równoważne: a) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją. b) Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. c) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w tym dokumenty równoważne. d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach, korzystnych dla Zamawiającego, dopuszcza się płatności w trzech transzach, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowy protokół odbioru końcowego/częściowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym / bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. 10. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, udzieli Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynoszącej minimum 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, a maksymalnie na okres 60 miesięcy, zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty – Zał. Nr 1 do SIWZ. Okres udzielonej gwarancji na cały pozostały przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie uwzględniony podczas oceny ofert na zasadach określonych w Części XIX SIWZ. 11. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących pod kierownictwem kierownika budowy lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:  roboty budowlane i montażowe związane z budową oświetlenia ulicznego. b) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach