Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ul. Wiejskiej w Łanach Wielkich oraz ul. Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    REGON: 276257788
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ul. Wiejskiej w Łanach Wielkich oraz ul. Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających nawybudowaniu oświetlenia drogowego dla ulic Wiejskiej w Łanach Wielkich i Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach w ramach inwestycji pn.: „Budowa oświetlenia ulicy Wiejskiej w Łanach Wielkich i Szkolnej w Łanach Wielkich i Sośnicowicach” (pozwolenie na budowę nr 964/20 z dnia 22 września 2020r.). 2. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z odpowiednimi normami PN/E, SEP oraz zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP. 3. Prace obejmują m.in.: a) Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, b) zlokalizowanie, oznaczenie i zabezpieczenie kolizji z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem terenu, roboty wokół tych kolizji wykonane będą ręcznie, c) zabudowanie słupów oświetleniowych z fundamentami i oprawami oświetleniowymi zgodnie z załączonymi do SWZ schematami oraz projektem budowlano wykonawczym, d) wykonanie wykopu pod linię kablową e) ułożenie w wykopie linii kablowej, f) ułożenie bednarki ocynkowanej 30x3mm i przysypanie jej ziemią z wykopu, g) montaż szaf sterowniczych zgodnie z schematami dołączonymi do SWZ,h) podłączenie elektryczne wraz z zabezpieczeniami, opraw oświetleniowych w słupach z linią kablową i całość układu oświetlenia z układem sterowniczym i zasilającym według rysunków dołączonych do SWZ oraz zgodnie z przepisami BHP dodatkowo wszystkie elementy łączone przez skręcanie zabezpieczyć smarem, i) wykonanie pod drogą i zjazdami przejścia metodą przewiertu sterowanego lub przecisku z zastosowaniem rury ochronnej w warstwie ochronnej z piasku zapobiegającej zgniataniuj) uruchomienie instalacji k) wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów: uziomów, ochrony przeciwporażeniowej wraz z pomiarem natężenia oświetlenia,l) posprzątanie terenu budowy oraz przywrócenie go do stanu początkowego, załadowanie i odtransportowanie materiałów odpadowych na wysypisko, ł) współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz posiadanie nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi pracami.4. Przedmiotowe oświetlenie powinno spełniać następujące parametry: minimalny strumień świetlny źródeł światła to 4000 lm, zakres temperatury barwowej źródeł światła w przedziale 3900K - 4300K. Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000h. Oprawy oświetleniowe powinny być przystosowane do przyłączenia w późniejszym czasie do zdalnego systemu sterowania oświetleniem. Sterowanie oświetleniem za pomocą zegara astronomicznego umożliwiającego zdalne sterowanie. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie czynności związane wybudowaniem oświetlenia zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty, jakiekolwiek pominięcia pozycji, niedoszacowania oraz braki nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i STWiOR.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki nr 8 do SWZ. Przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy.4. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 lub 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdział 18 SWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia Zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. Wszystkie wyszczególnione w opisach, specyfikacjach technicznych, przedmiarze itp. nazwy własne urządzeń, materiałów zostały podane dla określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Występujące w dokumentacji projektowej nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów innych – równoważnych do podanych, pod względem techniczno – użytkowym.Wykonawca może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej i kompatybilne (współdziałające) z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w dokumentacji projektowej, nie powodujące konieczności wykonania nowej dokumentacji projektowej. Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, będzie zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach