Przetargi.pl
„BUDOWA OGÓLNODOSTEPNEJ I NIEKOMERCYJNEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNO-TURYSTYCZNEJ WE WSIACH SKARŻYCE I GODZIESZÓWEK”

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „BUDOWA OGÓLNODOSTEPNEJ I NIEKOMERCYJNEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNO-TURYSTYCZNEJ WE WSIACH SKARŻYCE I GODZIESZÓWEK”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej we wsiach Skarżyce i Godzieszówek. Przedsięwzięcie przewidziane do dofinansowania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 działanie operacyjne w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części : - CZĘŚĆ 1 - ZADANIE NR 1 Budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Skarżycach - CZĘŚĆ 2 - ZADANIE NR 2 Budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Godzieszówku Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań, to jest na ZADANIE 1 i/lub na ZADANIE 2. Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonania zamówienia w razie nie otrzymania dofinansowania. I. CZĘŚĆ 1 - ZADANIE NR 1 - BUDOWA MIEJSCA REKREACYJNO-TURYSTYCZNEGO W SKARŻYCACH. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Skarżycach na działkach nr 111/4 i 80 wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową KONSTRUCTION Świebodzice, ul. Marii Skłodowskiej Curie 18b/2 wraz z usunięciem kolizji z siecią elektroenergetyczną – przebudową istniejącej linii napowietrznej nN. 1.2 Zakres robót objęty jest pozwoleniami na budowę: - decyzja nr 1463/2014 - budowa placu zabaw wraz z altaną i niezbędną infrastrukturą techniczną przewidziana w miejscowości Skarżyce - decyzją nr 1.04.2015r. – roboty budowlane obejmujące przebudowę sieci nN w ramach zadania „Budowa placu zabaw wraz z altaną i niezbędną infrastrukturą techniczną” przewidziane do realizacji w miejscowości Skarżyce. 1.3 Zakres zamówienia obejmuje między innymi wykonanie: Część A) a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) nawierzchnia z kostki granitowej, d) nawierzchnia placu zabawa e) dostawa i montaż urządzeń zabawowych (piaskownica, zestaw zabawowy, huśtawka równoważna, huśtawka wahadłowa podwójna, sprężynowiec, tablica z regulaminem) f) dostawa i montaż ławek, ławostołu, koszy na śmieci, g) wykonanie ogrodzeń , i) humusowanie nawierzchni i założenie trawnika j) wykonanie drewnianej altany, k) dostawa i montaż grilla, l) roboty elektryczne - wykonanie zestawu złączowo –pomiarowego, linii kablowej oraz instalacji oświetleniowej, siły gniazd wtyczkowych altany ł) dostawa i montaż ozdobnej beczki na deszczówkę z kranem umożliwiającym nalewanie wody do konewek (poj. min. 500 l - max 1000 l), kolor brązowy lub zielony, z tworzywa odpornego na warunki atmosferyczne, m) wykonanie i montaż kolorowej tablicy informacyjno-turystycznej z blachy laminowanej odpornej na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV , grubość min. 6 mm, format 2xa0 -1189x1682 (szczegółową treść dostarczy Zamawiający -w tym mapa oraz opisy), montaż na stelażu metalowym w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, n) dostawa i montaż pojedynczych stojaków na rowery (5 szt.) rura ze stali ocynkowanej, malowana lakierem bezbarwnym Część B) a) demontaż istniejącego słupa b) demontaż opraw oświetlenia drogowego z przeznaczeniem do ponownego montażu c) montaż oprawy oświetlenia drogowego na nowym słupie. d) montaż słupa oświetleniowego e) demontaż istniejących przewodów f) zabudowa ograniczników przepięć g) przełożenie istniejących przewodów h) montaż kabla i przewodów nN 1.4 Część B nie jest objęta dofinansowaniem. 1.5 W ramach Zadania nr 1 należy wycenić część A i B. 1.6 Przebudowę sieci nN należy realizować uwzględniając uwagi zamieszczone w pismach instytucji opiniujących i uzgadniających. 1.7 Uwaga: w związku z rozbieżnościami w opisach informujemy, że Zamówienie nie obejmuje dostawy karuzeli, podłogę wiaty wykonać jako drewnianą z desek dębowych gr. 25 mm łączonych na pióro-wpust. 1.8 Przy zamawianiu materiałów oraz urządzeń i materiałów w pierwszej kolejności należy uwzględnić wymogi wskazane w załączniku nr 1 do projektu wykonawczego 1.9 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 37535200-9 Wyposażenie placu zabaw 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 34928210-3 Wiaty drewniane 1.10 Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiORB stanowiącymi Załącznik do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją, uzgodnieniami branżowymi stanowiącymi element projektu budowlanego, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami i normami. 1.11 Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) projekt budowlany 2) projekt wykonawczy 4) projekt budowlany branża elektryczna – przebudowa sieci nN 5) projekt wykonawczy branża elektryczna - przebudowa sieci nN 3) specyfikacje techniczne - branża konstrukcjno-budowlana 6) specyfikacja techniczna – roboty instalacji elektrycznych II. CZĘŚĆ 2 - ZADANIE NR 2 BUDOWA MIEJSCA REKREACYJNO-TURYSTYCZNEGO GODZIESZÓWKU. 2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Godzieszówku na działkach nr 74 i 159 wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową mgr inż. arch. Ewa Ostapińska Świdnica, ul. Zmorskiego 29. 2.2 Zakres robót objęty jest pozwoleniami na budowę: - decyzja nr 1506/2015 - budowa placu zabaw wewnętrznej linii zasilającej oraz zjazdy z drogi powiatowej n r 2883D w miejscowości Godzieszówek i niezbędną infrastrukturą techniczną przewidziana w miejscowości Skarżyce. 2.3 Zakres zamówienia obejmuje między innymi wykonanie : a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) nawierzchnie utwardzone mineralne utwardzone oraz z kostki brukowej, d) wykonanie drewnianej altany, e) dostawa ław (3 szt.) i stołów drewnianych(3szt.), (wykonane z drewna dębowego lub jesionowego, grubość blatu, siedzisk i oparć min.4 cm, wymiary: stoły długość min. -180 cm, szerokość 80-100 cm, ławy z oparciem długość min 180 cm, impregnowane ,malowane olejem do drewna, kolor do uzgodnienia z inwestorem) f) wykonanie ogrodzeń, g) humusowanie nawierzchni i założenie trawnika h) nasadzenia drzew i krzewów, i) roboty elektryczne - wykonanie zasilania i instalacji altany oraz oświetlenia placu j) dostawa i montaż ozdobnej beczki na deszczówkę z kranem umożliwiającym nalewanie wody do konewek (poj. min. 500 l - max 1000 l), kolor brązowy lub zielony, z tworzywa odpornego na warunki atmosferyczne, k) wykonanie i montaż kolorowej tablicy informacyjno-turystycznej z blachy laminowanej odpornej na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, grubość min. 6 mm, format 2xa0 -1189x1682 (szczegółową treść dostarczy Zamawiający - w tym mapa oraz opisy), montaż na stelażu metalowym w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, l) dostawa i montaż pojedynczych stojaków na rowery (5 szt., rura ze stali ocynkowanej, malowana lakierem bezbarwnym). 2.4 Uwaga: Zamówienie nie obejmuje wykonania placu zabaw. W ramach zamówienia należy wykonać tylko ogrodzenie od strony placu zabaw o wysokości 1 m. Zamówienie nie obejmuje również wykonania zadaszonej osłony na kosz. 2.5 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 34928210-3 Wiaty drewniane 2.6 Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiORB stanowiącymi Załącznik do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją, uzgodnieniami branżowymi stanowiącymi element projektu budowlanego, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami i normami. 2.7 Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) projekt budowlany 2) projekt wykonawczy 3) projekt wykonawczy część instalacje elektryczne 3) specyfikacje techniczne – roboty ogólnobudowlane 6) specyfikacja techniczna – instalacje elektryczne 2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, max. okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 3. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny ilości robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz niniejszą SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robot nie może stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia (czytając łącznie wszystkie dokumenty), ale również te, które nie zostały opisane lub zasugerowane, ale w domyśle są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 5. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje: - wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji projektowej, - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, - sporządzenie planu BIOZ, - obsługę geodezyjną całości inwestycji, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania, - wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń potrzebnych do odbioru inwestycji, - doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, - montaż na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (tablice przekaże Zamawiający), - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z warunkami wydanymi przez zakłady branżowe w tym poinformowania z odpowiednim wyprzedzeniem o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A.). Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania prac. Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. Wszystkie warunki wykonania i odbiorów określone przez zakłady branżowe stanowią załącznik do dokumentacji projektowej. 7. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 8. W terminie 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania. Harmonogram powinien zwierać podział na elementy robót, które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. W harmonogramie należy uwzględnić że ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 10% wynagrodzenia. 9. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy kosztorys, sporządzony w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączony przedmiar ma charakter pomocniczy. Jeżeli wykonawca uzna, iż przedmiar nie obejmuje pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 10. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.). 11. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 12. Zatrudnienie na umowę o pracę 12.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne b) roboty konstrukcyjne, c) roboty wykończeniowe, d) roboty związane z wykonaniem ogrodzeń, e) roboty instalacyjne elektryczne, f) roboty brukarskie i związane z zagospodarowaniem terenu 12.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 12.1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 12.1 w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - powinna jednak zawierać: imię i nazwisko osób, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 12.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12.1 czynności. 12.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - Zadanie 1 - 4 000,00 zł Część 2 - Zadanie 2 - 1 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach