Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zespół Szkół Integracyjnych w Legnicy ul. Wierzyńskiego 1 - Termomodernizacja budynków szkół"

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zespół Szkół Integracyjnych w Legnicy ul. Wierzyńskiego 1 - Termomodernizacja budynków szkół"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Zakres zadania obejmuje termomodernizację budynków szkoły o powierzchni użytkowej 7 239,40m2 i kubaturze 23 238,47m3, w tym wykonanie między innymi następujących robót: 1) wyburzenie attyk i łuków pomiędzy budynkami, naprawa spękanych ścian, wykonanie dylatacji pomiędzy ścianami attykowymi , wykonanie dodatkowej izolacji na stropach stropodachu, 2) przygotowanie ścian, stropów, ościeżnic i ich docieplenie, 3) wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, 4) termomodernizacja centralnego ogrzewania, zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziałach 4 i 5 (SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. UWAGA: Wykonawca roboty budowlane prowadził będzie w czynnym obiekcie. W związku z powyższym zobowiązuje się Wykonawcę do współpracy z Dyrektorem Zespołu Szkół Integracyjnych w Legnicy w zakresie kolejności wykonywanych prac i udostępniania pomieszczeń szkoły oraz utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w tym dojścia do poszczególnych segmentów szkoły. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666 tekst jednolity): - prace ogólnobudowlane– robotnicy budowlani - roboty murarskie i murowe – murarze, - tynkowanie roboty w zakresie wykonywania termomodernizacji - tynkarze, - roboty w zakresie stolarki budowlanej – monterzy, - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty – dekarze, - montaż instalacji centralnego ogrzewania - monterzy instalacji centralnego ogrzewania. Wykonawca zatrudni na umowę o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. * art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy: cyt. „…Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem….”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25.000,- PLN 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób niezgodny z art. 45 i 46 uPzp zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz, 5) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku użyteczności publicznej wraz z wymianą okien, o kubaturze co najmniej 4.000m3- każde wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane był wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz; 7) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1332 t.j.) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww ustawy Prawo budowlane i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanej jej funkcji; 8) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na wykonaniu termomodernizacji budynku użyteczności publicznej wraz z wymianą okien, o kubaturze co najmniej 4.000m3 - wg wzoru załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz; 9) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz, 10) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz; 11) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz, 12) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 9 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz; 13) harmonogram rzeczowo-finansowy robót - wg wzoru załącznika nr 10 do Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz. 14) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi; w przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 15) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt V.1. ppkt. 1.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 16) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 17) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 18) dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach