Przetargi.pl
Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Wiejskiej w Ustce (budynek nr 5 i 6)

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Wiejskiej w Ustce (budynek nr 5 i 6)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Wiejskiej w Ustce (budynek nr 5 i 6). 2. Teren przeznaczony pod inwestycje znajduje się na działce nr 906/59 i 906/60 przy ul. Wiejskiej i Kolorowej w Ustce. 3. Na dz. nr 906/59 i 906/60 winny zostać wybudowane dwa, dwukondygnacyjne budynki mieszkalne z samodzielnymi lokalami socjalnymi. Zakres prac obejmuje: 3.1. roboty branży ogólnobudowlanej, 3.2. roboty branży elektrycznej, 3.3. roboty branży sanitarnej wewnętrzne, 3.4. wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych, 3.5. zagospodarowanie terenu, 3.6. ogrodzenie terenu, 3.7. oświetlenie terenu, 3.8. wycinkę i nasadzenia zieleni. 4. Dane liczbowe zaprojektowanych budynków socjalnych: 4.1. budynek nr 5: a) powierzchnia zabudowy budynku: 171,20 m2, b) powierzchnia użytkowa: 232,04 m2, w tym parter: 116,42 m2, pierwsze piętro: 115,62 m2, c) kubatura brutto budynku mieszkalnego: 649,50 m3; d) powierzchnia użytkowa komórek lokatorskich – 8 szt.: 15,67 m2; e) wielkość powierzchni utwardzonych w obrębie budynku: chodnik 120,75 m2, ciąg pieszo-jezdny 90,10 m2; 4.2. budynek nr 6: a) powierzchnia zabudowy budynku: 171,20 m2, b) powierzchnia użytkowa: 232,53 m2, w tym parter: 116,45 m2, pierwsze piętro: 116,08 m2, c) kubatura brutto budynku mieszkalnego: 651,08 m3; d) powierzchnia użytkowa komórek lokatorskich – 10 szt.: 15,06 m2; e) wielkość powierzchni utwardzonych w obrębie budynku: chodnik 119,75 m2, ciąg pieszo-jezdny 90,10 m2. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonaniu i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SIWZ pełnią jedynie rolę pomocniczą. 6. Dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dokonać wycinki 2 szt. drzew – topoli, na terenie działek nr 906/59 i 906/60 oraz dokonać nowych nasadzeń zgodnie z decyzją Starosty Słupskiego nr 251/17 z 25 kwietnia 2017 r. budowlano-wykonawczych. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. roboty ziemne, 7.2. roboty konstrukcyjno-budowlane, 7.3. roboty dachowe, 7.4. roboty instalacyjne, 7.5. roboty wykończeniowe, 7.6. wycinka i nasadzenia zieleni. o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. 9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Wizja na żądanie przynajmniej jednego wykonawcy będzie realizowana w ramach zwołania zebranie wszystkich wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę zgodnie z pkt. 20.4. i 20.5. SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.4. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.5. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.7. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach