Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w m.Suchowola (Doły)

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.adamow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w m.Suchowola (Doły)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia I. CZĘŚĆ OPISOWA 1. Podstawa opracowania Podstawą opracowania jest: Mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych w skali 1:1000, Rozporządzenie Ministra Transportu Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. (Dz. U. nr 43 poz. 430), Własne pomiary i obserwacje w terenie. 2. Przedmiot inwestycji. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu drogi gminnej w m. Suchowola tzw. Doły od km 0+000.00 do km 0+256,18. Niniejsze postępowanie obejmuje kontynuację realizowanego przedsięwzięcia, w roku 2014 na podstawie dokumentacji projektowo-wykonawczej została zrealizowana inwestycja obejmująca zakres 0+000 do 0+150. Na podstawie rozliczenia kosztorysowego realizowanej inwestycji- zakres objęty niniejszym postepowaniem zawiera zakres od 0+150 do wyczerpania zakresu wynikającego z dokumentacji projektowo-wykonawczej i skosztorysowanej.Zakres remontu obejmuje: wykonanie konstrukcji drogi o nawierzchni utwardzonej, wykonanie konstrukcji zjazdów o nawierzchni utwardzonej, wykonanie pobocza z kruszywa, zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych, wykonanie przepustu pod skrzyżowaniem oraz odtworzenie istniejącego rowu. 3. Istniejący stan zagospodarowania. Przedmiotowa droga położona jest w miejscowości Suchowola tzw. ,,Doły,,. Przebieg drogi jest nieregularny o zmiennej szerokości wahającej się od 3,o do 3,5m. Opracowywany odcinek to droga gminna o nawierzchni nieutwardzonej. Droga stanowi dojazd do istniejącej zabudowy. Na terenie projektowanej drogi występują grunty zakwalifikowane do grupy nośności G1. Są to przede wszystkim piaski drobne oraz średnie. Na uzbrojenie terenu składają się: sieć telekomunikacyjna oraz sieć wodociągowa. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu Podstawowe parametry projektowe: Kategoria ruchu - KR1 - Kategoria gruntu - G1 Projektuje się nową drogę o nawierzchni utwardzonej z betonowej kostki brukowej o szerokości 4,5m. Pochylenie poprzeczne jezdni przyjęto jednostronne 2% z kierunku prawej krawędzi jezdni. Jezdnie należy obustronnie ograniczyć opornikiem betonowym 12x25 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. Bezpośrednio przy jezdni, obustronnie projektuje się pobocze z kruszywa o szerokości 0,75m. Pochylenie poprzeczne pobocza przyjmuje sie 8% w kierunku zieleńców. Przewiduje sie przebudowę istniejących zjazdów. Krawędzie zjazdów wyokrąglono łukami normatywnymi, odpowiednio o promieniach R=3m oraz R=6m. Nawierzchnie wylotów zjazdu należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 ustawionym ,,na płask,,.a) Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów - Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej 8cm - Podsypka grysowa 2-5mm 3cm - Podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa 15cm - Warstwa z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 1,5 MPa 10cm 36cm 5. Zestawienie całości 0+000 do 0+25618+ powierzchni objętych opracowaniem Na powierzchnie objętą opracowaniem składają się: - nawierzchnia jezdni z betonowej kostki brukowej ok. 1166,40m 2 - nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej ok. 152,20m 2 - nawierzchnia pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm ok. 400,20 m 2 - nawierzchnia chodnika do przełożenia ok. 5,40 m 2 - zieleń ok. 516,00 m 2 Łączna powierzchnia objęta opracowaniem ok. 2234,20 m2 Elementy uliczne objęte opracowaniem: - krawężnik betonowy 15x30x100cm (ustawiony ,,na płasko,,) ok. 13,00 mb - opornik betonowy 12x25x100cm ok. 564,90 mb Wszystkie prace związane i objęte niniejszym postepowaniem oznaczonym RIG 271.2.2015, należy ze względy na umowę kosztorysowa w odniesieniu do całości inwestycji, należy przeprowadzić zgodnie z przepisami prawa w oparciu o dokumentację stanowiącą integralną część dokumentacji projektowo -wykonawczej opracowaną przez Zespół Projektowania i Obsługi Inżynierskiej Budownictwa Drogowego ToMaR - DROG, Tomasz Lis, Marek Oleszczuk spółka jawna oraz opis zakresu prac dokonany przez zmawiającego. Wszystkie prace związane z budową objętą niniejszym postępowaniem należy bezwzględnie wykonywać w oparciu o posiadaną dokumentację projektowo-techniczna oraz wykorzystanie wiedzy i doświadczenia i przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację przedsięwzięcia.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - Art.83 Uzp6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej7. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.a)8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Szczegółowe informacje zawarte są w treści niniejszej SIWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane dotyczące- robót związanych z budową i konstrukcją dróg i chodników, wykonawca wykonana osobiście.9. Wymagania stawiane wykonawcy:9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wymagania dot. Gwarancji - Zamawiający otrzyma gwarancje opisane w Projekcie umowy - stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ.11.Wszystkie występujące prace w poszczególnych branżach, opisane są w projekcie, STWiOR dla branż. Wycena na etapie przygotowywania oferty odbywać się będzie na podstawie przedmiarów prac. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z wykonawcami, ze względu na ewentualne mogące wystąpić rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektowo-wykonawczą a przedmiarami robót które są podstawą do ustalenia ceny zaleca się wizje lokalną wraz z zapoznaniem się z dokumentami nie będącymi elementami udostępnionymi wraz z dokumentacja projektowo-wykonawczą w siedzibie zamawiającego. Równoważność - technologiczna, materiałowa i innaGdziekolwiek powołane są konkretne normy przepisy lub zastosowane rozwiązania materiałowe, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary, oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. Mogą być również stosowane inne odpowiednie normy i przepisy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania, pod warunkiem wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego. Przy czym rozwiązania równoważne nie mogą być sprzeczne z zapisami, że wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót powinny być nowe, w gatunku bieżąco produkowanym oraz powinny mieć:1.oznakowanie znakiem CE oznaczające, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską, wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznanego przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo, 2.deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa określonym przez Komisję Europejską, albo, 3.oznakowanie znakiem budowlanym oznaczające, że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za (regionalny wyrób budowlany).Zamawiający dla wszystkich rozwiązań wskazuje, aby oznakowanie powinno umożliwiać identyfikację producenta i typu wyrobu, kraju pochodzenia, daty produkcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach