Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Żaganiu

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Wojska Polskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 478 16 77 , fax. 68 477 55 52
  • Data zamieszczenia: 2015-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Wojska Polskiego 7 7
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 478 16 77, fax. 68 477 55 52
    REGON: 97067571200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynka.zagan.pl, bip.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu o powierzchni boiska 1324,40 m2 ograniczonych krawężnikami, składającego się z 1 boiska do piłki ręcznej, 2 boisk do siatkówki oraz 2 boisk do koszykówki. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, piłkochwyt szt.1, piłkochwyt szt.1, bieżnia 60 mb o nawierzchni poliuretanowej ze strefą startową i mety, skocznia do skoku w dal o nawierzchni poliuretanowej, drenaż boiska, studnia chłonna betonowa, studzienki drenażowe, ławki betonowo drewniane w pasie starobruku szt.10 , studzienka drenażowa, utwardzenie ze starobruku. Rozbiórki: boisko o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową i krawężnikami, wpusty uliczne wraz ze studzienkami, bieżnia o nawierzchni żużlowej wraz z krawężnikami do rozbiórki w całości. Istniejące zagospodarowanie od strony budynku szkolnego należy rozebrać następująco: nawierzchnia asfaltowa do rozbiórki wraz z krawężnikami, istniejące korzenie po wyciętych drzewach w pasie zieleni należy wykarczować Wykorzystanie rozebranych materiałów: rozebrany polbruk należy przekazać użytkownikowi, pozostałe rozebrane materiały należy zutylizować i wywieźć na składowisko odpadów komunalnych, dostarczenie karty odpadów inwestorowi. Nawierzchnia poliuretanowo gumowa o właściwościach i technologii układania określona jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Projektowanie i Nadzory Budowlane Krzysztof Jasiński, ul. Poznańska 25/5, 68 200 Żary Załącznik Nr 8, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy., Powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania., Zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;, Zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy (w tym zapewnieniu zasilania elektrycznego na potrzeby budowlane), Usunięciu wszystkich ewentualnych kolizji występujących na terenie budowy i pokrycia kosztów z tym związanych; Opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), zawierającej m.in. oryginalne wyniki badań zagęszczenia gruntu, podbudowy i nawierzchni oraz innych badań wymaganych na etapie odbioru, oryginalne lub poświadczone za zgodność z oryginałem atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, sanitarno epidemiologicznych i inspekcji pracy) użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia, wyposażenia i technologii, oryginalne instrukcje, opisy i karty gwarancyjne urządzeń zamontowanych w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia , Wykonaniu badań zagęszczenia gruntu, podbudowy i nawierzchni oraz innych badań wymaganych na etapie odbioru; , Zapewnienia gwarancji jakości i bezpłatnego serwisu na przedmiot umowy i prace wykonane w ramach niniejszej umowy oraz wyposażenie i urządzenia tego wymagające, zamontowane w obiektach na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego, Likwidacji swojego zaplecza budowy, uporządkowania terenu w terminie 30 dni od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót, Udziału w bezpłatnych przeglądach gwarancyjnych po pierwszym, drugim i trzecim roku eksploatacji obiektów. O terminach przeglądów gwarancyjnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie i mailem. Przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi Rozdział II specyfikacji. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 7 w Żaganiu od 7.30 15.00. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami dokumentacji technicznej oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dopuszczalne jest stosowanie rozwiązań materiałowych innych niż zastosowane w projekcie, ale o parametrach minimalnych odpowiadających lub przewyższających te które przedstawiono w dokumentacji technicznej. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do siwz oraz dokumentacja projektowa opracowanej przez firmę Projektowanie i Nadzory Budowlane Krzysztof Jasiński, ul. Poznańska 25/5, 68 200 Żary Załącznik Nr 8 siw. z i szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 10 do siwz. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45212221 1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu o powierzchni boiska 1324,40 m2 ograniczonych krawężnikami, składającego się z 1 boiska do piłki ręcznej, 2 boisk do siatkówki oraz 2 boisk do koszykówki. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: rozbiórki elementów nie nadających się do ponownego wykorzystania oraz rozbiórki nawierzchni z kostki betonowej i złożenie jej we wskazanym przez zamawiającego miejscu; piłkochwytów o wysokości 5 m; chodników (dojść do boisk); drenaż wgłębny boiska; ławek przy boiskach; odtworzenia terenu wokół boisk (wykonanie pasa zieleni wokół boiska). Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do siwz oraz dokumentacja projektowa opracowanej przez firmę Projektowanie i Nadzory Budowlane Krzysztof Jasiński, ul. Poznańska 25/5, 68-200 Żary Załącznik Nr 8 siwz i szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 9 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie złotych : dziesięć tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl, www.jedynka.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach