Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
- Data zamieszczenia: 2015-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
ul. Filtrowa 57 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
REGON: 00000005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager wraz z usługą modernizacji środowiska w ramach pakietu godzin oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc techniczna do oprogramowania BTO, przez okres 3 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager wraz z usługą modernizacji środowiska w ramach pakietu godzin oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc techniczna do oprogramowania BTO, przez okres 3 lat, w tym:
1.1 świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego zgodnie z pkt I, II i IV Załącznika nr 1 do SIWZ, dla całego środowiska HP Service Manager posiadanego przez Zamawiającego, w tym do:
a) konserwacji oprogramowania,
b) konsultacji i doradztwa w zakresie eksploatacji oprogramowania,
c) dostarczania aktualnej dokumentacji oprogramowania HP Service Manager,
1.2 zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO,
1.3 wykonywanie modernizacji środowiska HP Service Manager w ramach limitu 400 roboczogodzin w okresie trwania umowy zgodnie z warunkami określonymi w pkt III Załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ - Wzór umowy.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
4. Termin wykonania zamówienia:
4.1 dostawa przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zapewnienie świadczenia usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO - w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,
4.2 usługa świadczenia rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager wraz z usługą modernizacji środowiska w ramach pakietu godzin oraz zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą Hewlett-Packard pomoc techniczna do oprogramowania BTO - przez okres 3 lat (36 miesięcy) od dnia podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8 500,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy pięćset, 00/100).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, a także nie wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 5 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
7.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
7.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wsparcie w zarządzaniu danymi podstawowymi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy
Dodano: 2016-02-11 - Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion
Dodano: 2016-02-10