Przetargi.pl
Badanie ankietowe

Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-001 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 285 585, , fax. 22 6285585 w. 541
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur - Państwowy Instytut Badawczy
    Al. Jerozolimskie 87
    02-001 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 285 585, , fax. 22 6285585 w. 541
    REGON: 13678000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibrkk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie ankietowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego, w ramach realizowanego przez IBRKK-PIB zadania pn. „Bariery współpracy międzynarodowej polskich przedsiębiorstw”, skierowanego do przedsiębiorstw wybranych sekcji i działów PKD 2007, w tym: 1. Dokonanie losowo-warstwowego doboru próby 400 przedsiębiorstw, reprezentujących wybrane sekcje i działy PKD 2007: C.25, C26, C.27, C.28, C.30, M71, M72 . Struktura próby przedsiębiorstw powinna odzwierciedlać strukturę populacji przedsiębiorstw ze względu na rodzaj działalności (sekcja i dział PKD2007). Operat do losowania próby musi być uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego. 2. Przeprowadzenie badania ankietowego techniką PAPI lub CAPI za pomocą kwestionariusza ankiety przygotowanego przez Zamawiającego. Badanie powinno mieć charakter nadzorowany, czyli powinno zostać przeprowadzone przez przeszkolonego ankietera. Wywiady należy przeprowadzić wśród kadry menadżerskiej badanego przedsiębiorstwa. Kwestionariusz będzie się składał z około 30 pytań jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru oraz pytań metryczkowych. Przewiduje się pytania w formie zamkniętej i półotwartej, pytania filtrujące, tabelaryczne oraz warunkowe. 3. Stworzenie bazy danych uzyskanych wyników, przekazanie wyników badań Zamawiającemu w formie danych indywidualnych, zakodowanych, w pliku EXCEL. 4. Nadzór nad pracą ankieterów, ewentualnych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach