Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Tarnogórskiej 127 na potrzeby Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o.

Śląska Sieć Metropolitalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bojkowska 37/3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 441 90 00 , fax. 32 441 90 16
  • Data zamieszczenia: 2015-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląska Sieć Metropolitalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Bojkowska 37/3 37/3
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 441 90 00, fax. 32 441 90 16
    REGON: 24106924900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.silesia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Tarnogórskiej 127 na potrzeby Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Tarnogórskiej 127 na potrzeby Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia obejmuje: ETAP I - faza wykonania robót budowlanych: - wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej oraz w oparciu o prawomocne pozwolenie na budowę obejmujących wykonanie adaptacji obiektu budowlanego na cele biurowe zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i SIWZ, - opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót w warunkach użytkowanego obiektu, - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, - zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty, - zagospodarowanie terenu: uporządkowanie terenu, uzupełnienie terenów zielonych, - przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków oraz dokumentacji powykonawczej. ETAP II - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: - przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przy współpracy z inspektorami nadzoru oraz Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2.Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: 4.1.oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego lub 4.2.oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium, może zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy. 5.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6.Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych): - nazwę i adres Zamawiającego, - oznaczenie (numer i nazwa) sprawy, - termin ważności wadium - nie krótszy niż termin związania ofertą. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa banku: ING Bank Śląski Nr rachunku: 79 1050 1298 1000 0023 5801 1001 Oprocentowanie w/w rachunku wynosi 0%. Osobą upoważnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest: Pani Karolina Cygan tel.: 32 441 90 09, w dni robocze w godz.: 08:00 - 15:00. 8.Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego oznaczenie sprawy. 9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 oraz treści art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 13.W przypadku wadium wniesionego w formie pieniądza wpłaconego przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - rachunek Zamawiającego musi być uznany z tytułu wadium przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.silesia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach