Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Tarnogórskiej 127 na potrzeby Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o.

Śląska Sieć Metropolitalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bojkowska 37/3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 441 90 00 , fax. 32 441 90 16
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląska Sieć Metropolitalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Bojkowska 37/3 37/3
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 441 90 00, fax. 32 441 90 16
    REGON: 24106924900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssm.silesia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Tarnogórskiej 127 na potrzeby Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Tarnogórskiej 127 na potrzeby Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia obejmuje: ETAP I - faza wykonania robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej, STWIOR oraz w oparciu o prawomocne pozwolenie na budowę, obejmujących wykonanie adaptacji obiektu budowlanego na cele biurowe zgodnie z harmonogramem terminowo-rzeczowo-finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i SIWZ, b) opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót, c) organizacja Rad Budowy, co najmniej raz w tygodniu, odbywających się w Biurze Wykonawcy (o którym mowa w § 3 ust. 2 pkt ee) Umowy) w, w której udział brać będą m.in. wszyscy kierownicy robót wskazani w ofercie Wykonawcy d) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, e) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót wymaganych branż, f) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie terenu, uzupełnienie terenów zielonych, g) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla pomieszczeń budynku oraz dokumentacji powykonawczej. ETAP II - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: a) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przy współpracy z inspektorami nadzoru oraz Zamawiającym. ETAP III - gwarancja a) Udzielenie gwarancji na okres: co najmniej 60 miesięcy od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego. b) Przeprowadzenie w trakcie trwania gwarancji okresowych (co najmniej raz w roku) przeglądów stanu technicznego wykonanego przedmiotu zamówienia c) Datę, godzinę i miejsce dokonania przeglądu gwarancyjnego wyznacza Zamawiający, zawiadamiając o nim Wykonawcę na piśmie, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. d) przegląd jednoroczny budynku - obejmuje zakres, który jest wymagany dla kontroli budynków rocznej zgodnie z ust.1 art. 62 Prawa Budowlanego. e) należy przeprowadzić pełny zakres przeglądu rocznego włącznie z instalacjami elektrycznymi, gazowymi, teletechnicznymi i przewodów kominowych. f) kontrola budynku jednoroczna obejmuje między innymi sprawdzenie stanu sprawności technicznej i przydatności do użytkowania całego obiektu budowlanego, estetyki obiektu oraz jego otoczenia. g) przegląd jednoroczny wymagany przez Zamawiającego obejmie swoim zakresem także sprawdzenie elementów budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu; h) Przegląd instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska; i) Art. 5 rozporządzenia z 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych określa, jakie elementy budynków mieszkalnych narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania należy objąć szczegółowym sprawdzeniem. Są to między innymi: - zewnętrzne warstwy przegród zewnętrznych (warstwy fakturowe), elementy ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy itp.), balustrady loggii i balkonów itp.; - urządzenia zamocowane do ścian i dachu budynku; - elementy odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich; - pokrycia dachowe; - instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej; - urządzenia stanowiące zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku; - elementy instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku; - przejścia przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku. - Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy: j) Na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia kontroli instalacji należy poinformować użytkowników lub mieszkańców budynku o celu, podstawach prawnych i warunkach planowanej kontroli. Formą powiadomienia może być ogłoszenie na tablicy ogłoszeń. k) Kontrolę stanu technicznego obiektów budowlanych mogą przeprowadzać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i o odpowiednim zakresie przy asyście pracowników Zamawiającego. l) Jeżeli Wykonawca został prawidłowo zawiadomiony o terminie i miejscu dokonania przeglądu gwarancyjnego, niestawienie się jego przedstawicieli nie będzie wywoływało żadnych ujemnych skutków dla ważności i skuteczności ustaleń dokonanych przez komisję przeglądową. m) Z każdego przeglądu gwarancyjnego sporządza się szczegółowy Protokół Przeglądu Gwarancyjnego, w co najmniej dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i dla Wykonawcy. W przypadku nieobecności przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie przesyła Wykonawcy jeden egzemplarz Protokołu Przeglądu. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR) stanowiącej Tom III niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 28 640,00 PLN (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sześćset czterdzieści 00/100) 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: 4.1 oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego lub 4.2. oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium, może zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa, w tym Ustawy): - nazwę i adres Zamawiającego, - oznaczenie (numer i nazwa) sprawy, - termin ważności wadium - nie krótszy niż termin związania ofertą, zgodnie z pkt 16.1 IDW. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa banku: ING Bank Śląski Nr rachunku: 79 1050 1298 1000 0023 5801 1001 8. Wykonawca jest zobowiązany podać w opisie przelewu bankowego oznaczenie sprawy. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.10 IDW oraz treści art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.9 IDW, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniądza wpłaconego przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - rachunek Zamawiającego musi być uznany z tytułu wadium przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ssm.silesia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach