Przetargi.pl
„Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem „Kreator bezpieczeństwa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6”

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2017-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3
    70323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 543335300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem „Kreator bezpieczeństwa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem Kreator bezpieczeństwa współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6 ). 2. Celem głównym projektu jest rozwój i zwiększenie dostępności usług społecznych dla 150 mieszkańców Szczecina w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. Zostanie on osiągnięty przy pomocy celów szczegółowych: 1. Utworzenie i wsparcie dla funkcjonowania 4 mieszkań chronionych dla 20 uczestników projektu (dalej jako UP) w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 2. Świadczenie usług opiekuńczych dla 90 UP w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 3. Rozwój pieczy zastępczej poprzez szkolenia dla 24 kandydatów na rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 4. Rozwój pieczy zastępczej poprzez utworzenie czterech form pieczy zastępczej dla 16 dzieci w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. Wsparciem zostaną objęte osoby zagrożone wykluczeniem społecznym lub ubóstwem, w tym kandydaci na rodziny zastępcze: 1) Osoby korzystające z mieszkań chronionych (20 osób - 16 K, 4 M) 2)Osoby korzystające z usług opiekuńczych (90 osób - 60 K, 30 M) 3) Kandydaci do założenia rodzinnych form pieczy zastępczej (24 osoby - 14 K, 10 M) lub korzystające z pieczy zastępczej (16 osób w tym 8 K, 8 M) Efektem projektu będzie zwiększenie o 54 miejsca świadczenia usług społ. przez MOPR w Szczecinie. Zostanie on osiągnięty poprzez stworzenie 4 mieszkań chronionych z 20 miejscami dla osób niesamodzielnych (Zadanie 1), stworzenie 4 form pieczy zast. dla 16 dzieci(Zadanie 3) oraz 18 miejsc świadczenia usług opiekuńczych (Zadanie 2). W ramach projektu wsparcie dla osób niesamodzielnych realizowane będzie zgodnie z Ogólnoeuropejskimi wytycznymi dotyczącymi przejścia od opieki instytucjonalnej do opieki świadczonej na poziomie lokalnych społeczności. 3.Do zadań wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) stały nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez personel zatrudniony do obsługi projektu i potwierdzanie wykonania prac, 2) opracowywanie, powierzenie i kontrolowanie wykonania zakresu obowiązków personelu, 3) zatwierdzanie list wynagrodzeń personelu zatrudnionego na potrzeby projektu, 4) bieżąca współpraca z koordynatorami grup zadaniowych, reagowanie na zgłaszane uwagi dotyczące realizacji projektu, 5) bieżące nadzorowanie postępu merytorycznego i finansowego projektu, analiza przedkładanych dokumentów, 6) nawiązanie kontaktów i bieżąca współpraca z wybranymi wykonawcami, 7) nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji prac zleconych związanych z realizacją projektu, 8) bieżące kontrolowanie sporządzanej dokumentacji oraz nadzór nad archiwizacją zgromadzonych dokumentów zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, 9) terminowe i prawidłowe wypełnianie wniosków o płatność zgodnie z treścią zawartej umowy, w części dotyczącej postępu merytorycznego projektu oraz złożenie wypełnionego wniosku w siedzibie Instytucji Pośredniczącej, 10) stosowanie się do wszelkich zaleceń Instytucji Pośredniczącej w zakresie realizacji projektu, 11) bieżące składanie raportów z postępu realizacji projektu Dyrektorowi MOPR oraz informowanie o wszelkich problemach i nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, 12) przekazywanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na realizację zawartej umowy, w szczególności zmian w projekcie skutkujących koniecznością spisania aneksu do umowy, a także wszelkich informacji, których zgłoszenia wymaga Instytucja Pośrednicząca, 13) sporządzanie projektów umów z wykonawcami, 14) złożenie Dyrektorowi MOPR pisemnego szczegółowego sprawozdania z realizacji zlecenia po jego zakończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach