Przetargi.pl
Remont wymiana nawierzchni drogowej w Starej Dąbrowie dz.338 i w Storkówku dz.15/4

Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 73112 Stara Dąbrowa,
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
  • Data zamieszczenia: 2017-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa 20
    73112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
    REGON: 81168572800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wymiana nawierzchni drogowej w Starej Dąbrowie dz.338 i w Storkówku dz.15/4
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ad. części I) Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest na działkach nr 130/1, 338, 337/2, 357/1 obręb Stara Dąbrowa, gmina Stara Dąbrowa. Do wykonania jest modernizacja drogi gminnej wewnętrznej o długości 382,24 mb, stanowiącej dojazd do bloków mieszkalnych oraz boiska piłkarskiego. Zakresem opracowania jest:  rozbiórka istniejącej nawierzchni z trylinki,  budowa drogi wewnętrznej, zjazdów oraz chodnika z betonowej kostki brukowej,  wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej – wpust deszczowy. 1) Stan istniejący. Droga będąca przedmiotem inwestycji obsługuje ruch związany z dojazdem mieszkańców do budynków mieszkalnych oraz stadionu miejskiego w miejscowości Stara Dąbrowa. Droga posiada istniejącą nawierzchnię z trylinki o zmiennej szerokości 3,0 – 3,5 m, obramowanej krawężnikiem betonowym. Ruch pieszych odbywa się po istniejącej nawierzchni. Droga nie posiada wydzielonego pasa dla pieszych. Po obu stronach jezdni pobocza gruntowe bez rowów. Stan nawierzchni jezdni należy ocenić jako bardzo zły. Liczne ubytki nawierzchni, nierówności i wyboje powodują zastoiska wodne przez co ruch po drodze w okresach deszczowych jest znacznie utrudniony. Przedmiotowy odcinek nie posiada istniejącego oświetlenia ulicznego. 2) Planuje się wykonanie jezdni o szerokości 4,5 m z kostki brukowej betonowej. Długość odcinka wynosi 382,24 m. Istniejąca nawierzchnia ma zostać rozebrana, a w jej miejsce ma zostać wykonana nowa konstrukcja. Droga na początku odcinka KM 0+019 – 0+085 będzie posiadała zwężenie do szerokości 3,8 m. W KM 0+294,54, 0+375,52 mają zostać wykonane zjazdy indywidualne z kostki brukowej betonowej do boiska piłkarskiego. Na przedmiotowym odcinku mają zostać wykonane trzy progi zwalniające z kostki brukowej betonowej. Pobocze ma zostać umocnione za pomocą kruszywa łamanego. Na początku odcinka zlokalizowany jest zjazd, który ma zostać przebudowany. Stary zjazd należy rozebrać i przedłużyć istniejący chodnik. Nowy zjazd należy wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym. Pozwoli to poprawić widoczność oraz bezpieczeństwo uczestnikom ruchu. W km 0+306,00 – 0+333,00 należy wykonać profilowanie i humusowanie terenu. 3) Przekroje poprzeczne. Konstrukcje wszystkich nawierzchni przewidziane w opracowaniu zostały zaprojektowane w oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Grubości poszczególnych warstw konstrukcji nawierzchni utwardzonych zostały podane po ich zagęszczeniu. Konstrukcja jezdni, zjazdu Kostka brukowa betonowa 8 cm Podsypka cementowo – piaskowa 4 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 20 cm Warstwa odsączająca z piasku 15 cm Grubość konstrukcji 47 cm Konstrukcja chodnika Kostka brukowa betonowa 6 cm Podsypka cementowo – piaskowa 4 cm Warstwa odsączająca z piasku 10 cm Grubość konstrukcji 20 cm Konstrukcja miejsc postojowych Płyta ażurowa typu MEBA wypełniona żwirem 10 cm Podsypka piaskowa 5 cm Podbudowa z kruszywa naturalnego 16/32 owinięte geowłókniną 35 cm Grubość konstrukcji 50 cm 4) Odwodnienie. Sposób odwodnienia nawierzchni oraz terenów przyległych nie ulegnie zmianie. Pochylenia poprzeczne i podłużne nawierzchni zaprojektowano w sposób umożliwiający naturalny spływ wody opadowej bezpośrednio w przyległy teren. 5) Oświetlenie W ramach inwestycji przewiduje się nowe oświetlenie poprzez dostawienie 4 słupów oświetleniowych – załącznik nr 7 –Projekt budowlany branża elektryczna. 6) Obszar oddziaływania obiektu. Obszar oddziaływania obiektu zamyka się w granicach działek, na których jest projektowana inwestycja. Inwestycja nie ograniczy zabudowy oraz nie zmieni istniejącego zagospodarowania na działkach sąsiednich. Ad. części II) Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest na działkach nr 15/4, 22/2, 74, 91 obręb Storkówko, gmina Stara Dąbrowa. Przedmiotem opracowania jest modernizacja dróg gminnych o łącznej długości 551,97 mb, stanowiących dojazd do bloków mieszkalnych. Zakresem opracowania jest:  rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni betonowej, nawierzchni chodnika z płyt betonowych,  przebudowa drogi wewnętrznej, zjazdów oraz chodnika z betonowej kostki brukowej,  wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej – wpust deszczowy oraz regulacja istniejących wpustów deszczowych,  przestawienie istniejących słupów elektrycznych kolidujących z inwestycją. 1) Stan istniejący. Droga będąca przedmiotem inwestycji obsługuje ruch związany z dojazdem mieszkańców do budynków mieszkalnych w miejscowości Storkówko. Droga posiada istniejącą nawierzchnię betonową o zmiennej szerokości 5,0 – 3,0 m, obramowanej krawężnikiem betonowym. Droga z lewej strony posiada chodnik o szerokości 1,5 m. Po obu stronach jezdni pobocza gruntowe występuje bez rowów. Stan nawierzchni jezdni można ocenić jako bardzo zły. Liczne ubytki nawierzchni, nierówności i wyboje powodują zastoiska wodne przez co ruch po drodze w okresach deszczowych jest znacznie utrudniony. Przedmiotowy odcinek posiada oświetlenie uliczne. 2) Odcinek A –B będzie posiadał jezdnię o szerokości 3,0; 4,5; 5,0 m z kostki brukowej betonowej. Długość odcinka wynosi 275,75 m. Droga będzie posiadała zmienny przekrój. W km 0+000,00 – 0+152,68 ma zostać wykonana nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na istniejącej nawierzchni betonowej. Istniejącą nawierzchnie należy wyrównać za pomocą kostki brukowej betonowej. Droga na tym odcinku będzie posiadała jezdnię o szerokości 5,0 m oraz chodnik z lewej strony o szerokości 2,0 m. Chodnik należy wykonać z kostki brukowej betonowej. Następnie droga będzie posiadała jezdnię o szerokości 4,5 m oraz chodnik o szerokości 1,5 m. Istniejącą nawierzchnię betonową na tym odcinku należy rozebrać. W km 0+195,00 – 0+250,00 przewiduje się zwężenie jezdni do szerokości 3,0 m ze względu na istniejące słupy betonowe oraz skrzynkę elektryczną zlokalizowane w bliskiej odległości jezdni. Droga łączy się z odcinkiem C-D. Na odcinku przewiduje się trzy progi zwalniające. Odcinek C – D będzie posiadał jezdnię o szerokości 4,5 m z kostki brukowej betonowej. Długość odcinka wynosi 140,27 m. Droga na tym odcinku będzie posiadała chodnik z lewej strony o szerokości 1,5 m. Droga łączy się z odcinkiem E-F. Na odcinku przewiduje się jeden próg zwalniający. Droga będzie posiadała zmienny przekrój Na odcinku E – F projektuje się jezdnię o szerokości 5,0 m z kostki brukowej betonowej. Długość odcinka wynosi 118,77 m. Droga łączy się z odcinkiem A-B. Na odcinku przewiduje się jeden próg zwalniający. Droga będzie posiadała przekrój daszkowy. Na odcinku przewiduje się przestawienie istniejącego ogrodzenia betonowego o długości 20 mb. Odcinek G-H będzie posiadał jezdnię o szerokości 4,5 m. Długość odcinka wynosi 17,18 m. Droga będzie posiadała przekrój daszkowy. 3) Przekroje poprzeczne. Konstrukcje wszystkich nawierzchni przewidziane w opracowaniu zostały zaprojektowane w oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Grubości poszczególnych warstw konstrukcji nawierzchni utwardzonych zostały podane po ich zagęszczeniu. Konstrukcja jezdni Kostka brukowa betonowa 8 cm Podsypka cementowo – piaskowa 4 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 20 cm Warstwa odsączająca z piasku 15 cm Grubość konstrukcji 47 cm Konstrukcja zjazdu Kostka brukowa betonowa 8 cm Podsypka cementowo – piaskowa 4 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 15 cm Grubość konstrukcji 27 cm Konstrukcja chodnika Kostka brukowa betonowa 6 cm Podsypka cementowo – piaskowa 4 cm Warstwa odsączająca z piasku 10 cm Grubość konstrukcji 20 cm Konstrukcja chodnika - wzmocniona Kostka brukowa betonowa 8 cm Podsypka cementowo – piaskowa 4 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 20 cm Warstwa odsączająca z piasku 15 cm Grubość konstrukcji 47 cm 4) Odwodnienie. Sposób odwodnienia nawierzchni oraz terenów przyległych nie ulegnie zmianie. Pochylenia poprzeczne i podłużne nawierzchni zaprojektowano w sposób umożliwiający naturalny spływ wody opadowej bezpośrednio do wpustów deszczowych. Projektuje się wykonania przyłączy kanalizacji deszczowej – wpustów deszczowych. W ramach zadania przewiduje się wymianę istniejące kolektora kanalizacji deszczowej oraz studni na odcinku 130 mb. 5) Oświetlenie W ramach inwestycji przewiduje się przestawienie istniejącego słupa elektrycznego kolidującego z jezdnią na odcinku E – F. 6) Obszar oddziaływania obiektu. Obszar oddziaływania obiektu zamyka się w granicach działek, na których jest projektowana inwestycja. Inwestycja nie ograniczy zabudowy oraz nie zmieni istniejącego zagospodarowania na działkach sąsiednich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach