Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej wraz z zapleczem sanitarno – szatniowym.

Gmina Świnna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-331 Świnna, Wspólna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 863 80 23 , fax. 33 863 85 32
  • Data zamieszczenia: 2017-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnna
    Wspólna 13
    34-331 Świnna, woj. śląskie
    tel. 33 863 80 23, fax. 33 863 85 32
    REGON: 072182723
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej wraz z zapleczem sanitarno – szatniowym.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, obejmujące zadanie pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej wraz z zapleczem sanitarno – szatniowym”. Zamówienie zostało podzielone na 2 następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 – „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej oraz budynku szatniowo sanitarnego typu kontenerowego na dz. nr 1383/1, 1383/2, 1383/4” 2) Część zamówienia nr 2 – „ Budowa budynku administracyjnego z zapleczem szatniowo -sanitarnym w Trzebini ul. Wypoczynkowa, Gmina Świnna”. W ramach części pierwszej zamówienia przedsięwzięcie zakłada budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 38,33m x 24,23m w tym pole do gry o wymiarach 33m x 18m, oraz dwie bramki o wymiarach w rzucie 5,00m x 1,06m i wysokości 2,00 m. Wokół boiska ściany oporowe betonowe. Od wschodniej strony wejście na boisko poprzez pochylnię betonową i furtkę. Od strony północnej duża brama wjazdowa na boisko. Dodatkowo zakłada się budowę budynku posiadającego funkcję szatniowo - sanitarną. Wymiary zewnętrzne budynku to 9,74 x 6,06 m. W ramach części drugiej zamówienia planuje się wykonanie budynku szatniowo- sanitarnego w Trzebini ul. Wypoczynkowa. Powierzchnia zabudowy - 104,10 m2. Powierzchnia użytkowa - 75,41 m2. Kubatura obiektu - 291,20m3. Dodatkowo konieczne wykonanie przyłącza wod-kan, oraz wykonanie zjazdu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III niniejszej SIWZ dla części zamówienia nr 1 i części zamówienia nr 2 – Dokumentacja techniczna w tym: projekty, Specyfikacje Techniczne dalej zwane „ST”, opinie, uzgodnienia, przedmiar robót. 3. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Projektem budowlanym; b) Specyfikacją Techniczną (OST, STWiORB); c) Przedmiarem Robót; d) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami. 5. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcę obciążają obowiązki szczegółowe, wskazane w zapisach Części II SIWZ – wzór umowy. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy tj. Części II niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną