Przetargi.pl
Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 516 321 619 , fax. 75 741 12 62
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 516 321 619, fax. 75 741 12 62
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane związane z termomodernizacją zabytkowego budynku Ratusza przy Placu Wolności 1 w Lubawce, prowadzące do zwiększenia efektywności energetycznej obiektu. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje m.in. : wymiana okien i parapetów wewnętrznych, wykonanie parapetów na elewacji, wykonanie nowej posadzki na części parteru wraz z ociepleniem, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych w holu na parterze, wymiana drzwi wewnętrznych na parterze, wymiana nadproża w jednym pomieszczeniu na parterze, wymiana drzwi zewnętrznych wraz z rekonstrukcją drzwi wejściowych, ocieplenie wnęk okiennych, ocieplenie ścian wewnętrznych przylegających do pomieszczeń nieogrzewanych, ocieplenie dachu nad pomieszczeniami ogrzewanymi i stropów pod pomieszczeniami ogrzewanymi, podcięcie okładziny drewnianej w pomieszczeniu nr 1/17 na parterze, remont i impregnacja więźby dachowej, montaż: pokrycia dachu wraz z obróbkami, ławami kominiarskimi i płotkami śniegowymi, nowych rynien, wraz ze wszystkimi elementami zdemontowanymi na czas remontu z pracami towarzyszącymi. W zakres prac instalacyjnych wchodzi: wymiana źródeł światła na energooszczędne LED oraz korekta lokalizacji grzejników we wnękach podokiennych wraz z ich podłączeniem. Zakres robót demontażowych obejmuje m.in.: demontaż istniejących okien drewnianych skrzynkowych i krosnowych, demontaż części krat zewnętrznych, demontaż istniejących drzwi zewnętrznych, demontaż części posadzki na parterze, demontaż posadzek na nieużytkowych strychach, demontaż sufitu w części pomieszczeń na 2 piętrze, demontaż części więźby dachowej, demontaż pokrycia dachowego, demontaż obróbek blacharskich dachu, oraz źródeł światła. Dane techniczne obiektu: Kubatura budynku: 3920,44 m2 Kubatura ogrzewania: 2947,00 m3 Powierzchnia netto budynku: 1391,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 12 marca 2018 r. do godziny 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1; 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1. i 5.5.6. SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5) Wycenę elementów robót według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4; 6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dołączony przedmiar robót demontażowych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych. 7) Części zamówienia do wykonania przez Podwykonawców według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7; 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia. Wzór stanowi Załącznik nr 8; 9) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączenie kopii dowodu wpłaty) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego: Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach