Przetargi.pl
ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748560599 , fax. 748560516
  • Data zamieszczenia: 2024-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 748560599, fax. 748560516
    REGON: 890718372
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych wraz z dostawą wyposażenia w ramach zadania polegającego na rozbudowie (modernizacji) infrastruktury gospodarki odpadami w Gminie Strzegom na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w Strzegomiu przy ul. Aleja Wojska Polskiego nr 75. Roboty będą prowadzone na terenie działek o numerze ewidencyjnym 90/1, 90/2, 92 obręb 021906_4.0002, Osiedle Wschód 2.2. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8.3. Zakres robót obejmuje m. in.:- przebudowę istniejących linii kablowych elektrycznych wraz z oświetleniem terenu,- rozbudowę kanalizacji kablowej teletechnicznej,- rozbudowę instalacji kanalizacji deszczowej,- przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej,- przebudowę instalacji wodociągowej,- wykonanie płyty fundamentowej wraz z montażem zbiornika p.poż na wodę, - wykonanie stanowiska poboru wody dla wozów bojowych straży pożarnej,- ogrodzenie terenu wraz z bramami, furtkami oraz szlabanami,- zakup i dostawa kontenerów do segregacji odpadów komunalnych wraz z plandekami zabezpieczającymi środowisko gruntowo-wodne przed zanieczyszczeniem: KP-7 – 9szt., KP-15 – 5szt., KP-30 – 3szt., KP-36 – 4szt.,- zakup, dostawa, rozładunek kontenerów typu KOLEBA – 3szt.,- zakup, dostawa, rozładunek kontenerów na odpady niebezpieczne typu ASB – 8szt.,- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika na zanieczyszczone opakowania – 1 szt.,- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika wrzutnia na leki – 2szt.,- zakup, dostawa, rozładunek kontenera na świetlówki – 1szt.,- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika na baterie/akumulatory – 2szt.,- zakup, dostawa, rozładunek wózka widłowego – 1szt.,- zakup, dostawa, rozładunek wózka paletowego – 1szt.,- zakup, dostawa, rozładunek plandek na kontenery do transportu odpadów, zapobiegających pyleniu, zapewniające możliwość odpowiedniego przechowywania i transportu na składowisko zgromadzonych odpadów – 9szt.,- zakup, dostawa, rozładunek wanny ociekowej, która zabezpieczy środowisko gruntowo-wodne przed infiltracją odcieków z odpadów – 2szt., - zakup, dostawa, rozładunek wagi ręcznej – 1szt.,- zakup i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu – 1 szt. – o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należy przewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy, konieczność zmiany kwot podanych na tablicy.Treść tablicy i miejsce montażu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank o/Strzegom nr 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232 z dopiskiem WIiZP.271.8.2024.AJk.wadium. Zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia przelewu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania „ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I” oraz numer WIiZP.271.8.2024.AJk,6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Strzegom,7) Ważne! w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie zł: jeden milion 0/00).4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót drogowych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk lit. a), lit. b), lit. c), lit. d).e) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie, budowie bądź remoncie sieci kanalizacji deszczowej/sanitarnej lub wodociągowej, każda o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych 00/100).;f) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie, budowie oświetlenia, każda o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto (słownie złotych: czterysta tysięcy złotych 00/100).Roboty określone w lit. e) i f) mogą stanowić odrębne zamówienia lub wchodzić w zakres jednego przedsięwzięcia.Wykonawca musi wskazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w tym w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach