Przetargi.pl
ZP-2380-525-123/2017 Zakup i dostawa walizek kryminalistycznych i plecaków kryminalistycznych do wykonywania czynności na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-525-123/2017 Zakup i dostawa walizek kryminalistycznych i plecaków kryminalistycznych do wykonywania czynności na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa walizek kryminalistycznych i plecaków kryminalistycznych do wykonywania czynności na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego w pełni wyposażonych i odpowiadających minimalnym wymaganiom podanym w opisie przedmiotu zamówienia. Podane parametry w SIWZ i załącznikach są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania asortymentu o wyższych parametrach technicznych. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33 79 00 00-4 Laboratoryjne 33 19 00 00-8 Różne urządzenia i produkty medyczne 33 95 40 00-2 Zestawy do zbierania dowodów biologicznych 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, tj. Zadanie nr 1 Zakup i dostawa 95 kpl walizek kryminalistycznych Zadanie nr 2 Zakup i dostawa 12 kpl plecaków kryminalistycznych 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzorze umowy 3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 6. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment, którego termin przydatności na asortyment i poszczególne elementy wyposażenia walizki kryminalistycznej/plecaka kryminalistycznego wynosił minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy walizki/plecaka. 8. Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny na poszczególne elementy wyposażenia walizki/plecaka, jak i na samą walizkę/plecak był realizowany przez Wykonawcę wraz z odbiorem i dostawą od/do bezpośredniego użytkownika (KMP/KPP garnizonu śląskiego) 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uznał reklamację na wady ukryte dostarczanego asortymentu i bezzwłocznie go wymieniał na wolny od wad fizycznych i prawnych. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony asortyment udzielił gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. Zamawiający określa minimalną gwarancję 24 miesiące na od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron oraz maksymalny okres gwarancji który będzie brany do wyliczenia punktów w ramach kryterium oceny na 36 miesięcy. Warunki gwarancji nie mogą być gorsze od warunków gwarancji producenta. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w przypadku braku wskazania gwarancji udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące. 12. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał Producenta i numer fabryczny dla każdej pozycji wyposażenia oferowanej walizki/plecaka w załączniku nr 4 do SIWZ. Brak wskazania Producenta i numeru fabrycznego dla którejkolwiek pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment na własny koszt do magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach ul. Kochłowicka 5, 40-817 Katowice w godzinach od 800 do 1400 w dniu pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 15. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ i o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania (funkcjonalności) lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załączniki nr 1 oraz nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 17. Zamawiający przewiduje zakup dodatkowego asortymentu dla zadania nr 1 i zadania nr 2 w ramach prawa opcji do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 19. Zamawiający przed podpisaniem umowy poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę o możliwości skorzystania z prawa opcji w całości lub części, bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający zastrzega, że dostawa zakupywanego asortymentu w ramach opcji nastąpi jednorazowo, wraz z dostawą asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego, tj. nie później niż do dnia 15.12.2017 r. 20. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i o tych samych numerach katalogowych oraz o tych samych parametrach, co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23 ( zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33790000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy asortyment fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy, że do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosi Wykonawca - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy asortyment, którego termin przydatności na asortyment i poszczególne elementy wyposażenia walizki kryminalistycznej/plecaka kryminalistycznego wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy walizki/plecaka - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że serwis gwarancyjny na poszczególne elementy wyposażenia walizki/plecaka, jak i na samą walizkę/plecak będzie realizowany przez Wykonawcę wraz z odbiorem i dostawą od/do bezpośredniego użytkownika (KMP/KPP garnizonu śląskiego) - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie uznawał reklamację na wady ukryte dostarczanego asortymentu i bezzwłocznie go wymieniał na wolny od wad fizycznych i prawnych - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Oświadczenie Wykonawcy o okresie udzielanej gwarancji - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający określa minimalną gwarancję na 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron oraz maksymalny okres gwarancji który będzie brany do wyliczenia punktów w ramach kryterium oceny na 36 miesięcy. Warunki gwarancji nie mogą być gorsze od warunków gwarancji producenta. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania okresu gwarancji udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną poniesie Wykonawca - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Wskazanie przez Wykonawcę Producenta i numerów fabrycznych dla każdej pozycji wyposażenia oferowanej walizki/plecaka w załączniku nr 4 do SIWZ. Brak wskazania Producenta i numeru fabrycznego dla którejkolwiek pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy asortyment na własny koszt do magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach ul. Kochłowicka 5, 40-817 Katowice w godzinach od 800 do 1400 w dniu pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz na w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) 15. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku korzystania z prawa opcji Wykonawca dostarczy asortyment zakupywany w ramach opcji jednorazowo, wraz z dostawą asortymentu zakupywanego w ramach zamówienia podstawowego, tj. nie później niż do dnia 15.12.2017 r. - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 16. Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment dostarczany w ramach opcji będzie tego samego producenta i o tych samych numerach katalogowych oraz o tych samych parametrach, co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 17. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 18. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 19. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 20. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem I SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 21. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 22. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 23. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 24. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach