Przetargi.pl
Zakup i dostawa walizek ogólnokryminalistycznych (oględzinowych) i walizek do oględzin zwłok ludzkich na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa walizek ogólnokryminalistycznych (oględzinowych) i walizek do oględzin zwłok ludzkich na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa walizek kryminalistycznych do wykonywania czynności na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego w pełni wyposażonych i odpowiadających minimalnym wymaganiom podanym w opisie przedmiotu zamówienia. Podane parametry w SIWZ i załącznikach są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania asortymentu o wyższych parametrach technicznych. Zamówienie podzielono na 2 zadania: 1.1 Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa 28 kpl walizek ogólnokryminalistycznych (oględzinowych) na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego – w ramach zamówienia podstawowego i w ramach prawa opcji do wysokości kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. 1.2 Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa 32 kpl walizek do oględzin zwłok ludzkich na miejscach zdarzeń przez techników kryminalistyki KMP/KPP Policji garnizonu śląskiego - w ramach zamówienia podstawowego i w ramach prawa opcji do wysokości kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. 2. CPV: 33 79 00 00-4 - Laboratoryjne 33 19 00 00-8 - Rożne urządzenia i produkty medyczne 33 95 40 00-2 - Zestawy do zbierania dowodów biologicznych 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 3.1 załączniku nr 1 do SIWZ –formularz ofertowy; 3.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy; 3.3 załączniku nr 3.1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1; 3.4 załączniku nr 3.2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2; 3.5 załączniku nr 4.1 do SIWZ – wskazanie asortymentu dla zadania nr 1; 3.6 załączniku nr 4.2 do SIWZ – wskazanie asortymentu dla zadania nr 2; 3.7 załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy dot. podstaw wykluczenia; 3.8 załączniku nr 6 do SIWZ – oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej; 3.9 załączniku nr 7 do SIWZ – rozdzielnik. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane w dokumentacji przetargowej. 5. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment spełniał wszystkie wymagania i warunki wskazane w załącznikach nr 3.1 i/lub 3.2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosił Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca termin przydatności na asortyment i poszczególne elementy wyposażenia walizki kryminalistycznej (i/lub dla zadania nr 1 i/lub dla zadania nr 2) wynosił minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy walizki. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 8.1 Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron. 8.2 Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące. 8.3 Zamawiający określa maksymalny okres gwarancji który będzie brany do wyliczenia punktów w ramach kryterium oceny na 36 miesięcy. 8.4. Warunki gwarancji nie mogą być gorsze od warunków gwarancji producenta. 8.5 Gwarancja obejmuje walizkę i elementy jej wyposażenia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku braku wskazania gwarancji udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące. 10. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. 11. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji asortyment podlegający naprawie był odbierany przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez bezpośredniego użytkownika (KMP/KPP garnizonu śląskiego) oraz po naprawie dostarczany do bezpośredniego użytkownika, a naprawy były wykonywane w terminie 14 dni roboczych od dnia przekazania asortymentu do naprawy oraz jego zwrotu do bezpośredniego użytkownika. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie gwarancji wymieniał wadliwy asortyment w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał Producenta i numer katalogowy walizki i dla każdej pozycji wyposażenia oferowanej walizki w załącznikach nr 4.1 i/lub 4.2 do SIWZ. Brak wskazania Producenta i numeru fabrycznego dla którejkolwiek pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortyment na własny koszt do magazynu nr 8 Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach ul. Kochłowicka 5, 40-817 Katowice w godzinach od 800 do 1400 w dniu pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 15. Zamawiający wymaga, aby asortyment oznakowany znakiem szkodliwości (tj. kwalifikowany jako substancja niebezpieczna lub preparat chemiczny) posiadał aktualne karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Karty charakterystyki winny być załączone do dostarczonego towaru, w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym – płyta CD zapisane w formacie .pdf. 16. W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany asortyment został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i po uzyskaniu zgody dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego właściwości nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych a cena pozostaje bez zmian. 17. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ i o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania (funkcjonalności) lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu zamówienia jaki będzie realizował przy jego/ich udziale oraz podania nazw firm podwykonawcy/ców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 19. Zamawiający przewiduje zakup dodatkowego asortymentu dla zadania nr 1 i zadania nr 2 w ramach prawa opcji do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia. 19.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 19.2. Zamawiający przed podpisaniem umowy poinformuje Wykonawcę o możliwości skorzystania z prawa opcji w całości lub części, bądź o odstąpieniu od tego prawa. 19.3 W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający zastrzega, że dostawa zakupywanego asortymentu w ramach opcji nastąpi jednorazowo, wraz z dostawą asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego. 19.4 Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i o tych samych numerach katalogowych oraz o tych samych parametrach, co asortyment oferowany w ramach zamówienia podstawowego. 20. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 21. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33790000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy asortyment fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz spełniałniający normy jakościowe i użytkowe wskazane w dokumentacji przetargowej, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że cały asortyment będzie spełniał wszystkie wymagania i warunki wskazane w załącznikach nr 3.1 i/lub 3.2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego będzie ponosił ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że termin przydatności na asortyment i poszczególne elementy wyposażenia walizki kryminalistycznej (i/lub dla zadania nr 1 i/lub dla zadania nr 2) będzie wynosił minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy walizki, na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 7. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku nie podania okresu gwarancji Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej określonej przez Zamawiającego, tj. 24 miesiące, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie udzielonej gwarancji będzie ponosił wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie gwarancji asortyment podlegający naprawie będzie odbierany przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez bezpośredniego użytkownika (KMP/KPP garnizonu śląskiego) oraz po naprawie dostarczany do bezpośredniego użytkownika, a naprawy będą wykonywane w terminie 14 dni roboczych od dnia przekazania asortymentu do naprawy oraz jego zwrotu do bezpośredniego użytkownika, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie gwarancji będzie wymieniał wadliwy asortyment w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 12. Podanie Producenta i numeru katalogowy walizki i dla każdej pozycji wyposażenia oferowanej walizki na załącznikach nr 4.1 i/lub 4.2 do SIWZ. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy asortyment na własny koszt do magazynu nr 8 Wydziału Zaopatrzenia KWP w Katowicach ul. Kochłowicka 5, 40-817 Katowice w godzinach od 800 do 1400 w dniu pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku i w ramach dostawy zapewni wniesienie asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment oznakowany znakiem szkodliwości (tj. kwalifikowany jako substancja niebezpieczna lub preparat chemiczny) będzie posiadał aktualne karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i załączy je do dostarczonego towaru, w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym – płyta CD zapisane w formacie .pdf, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 15. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów, nazwy firm podwykonawców oraz dane kontaktowe, złożone na załączniku nr 1 oraz załączniku 5 do SIWZ. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku korzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego asortymentu w ramach opcji nastąpi jednorazowo, wraz z dostawą asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego a asortyment dostarczony w ramach opcji będzie tego samego producenta i o tych samych numerach katalogowych oraz o tych samych parametrach, co asortyment oferowany w ramach zamówienia podstawowego, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 18. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ, zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 19. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ warunkami określonymi we wzorze umowy, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy. 20. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy. 21. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy. 22. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy. 23. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 24. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 25. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach