Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
REGON: 00028862700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/21/2009 dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego ujętego w 10 pakietach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/21/2009 dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego ujętego w 10 pakietach: Pakiet 1 - Defibrylator (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 2 - Kardiograf impedancyjny( 33124100-6) - szt. 1 Pakiet 3 - Aparat do całodobowego pomiaru ciśnienia tętniczego (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 4 - Płyta grzewcza (38436500-5) - szt. 1 Pakiet 5 - Wirówka (42931100-2) - szt. 1 Pakiet 6 - Wytrząsarka (38436000-0) - szt. 1 Pakiet 7 - Łaźnia wodna (42943000-8) - szt. 1 Pakiet 8 - Podgrzewacz laboratoryjny (38436500-5) - szt. 1 Pakiet 9 - Płyta grzejna (38436500-5) - szt. 1 Pakiet 10- Mieszadło magnetyczne (38436500-5) - szt.1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Pzp) Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp (zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń diagnostycznych w celu modernizacji Wojskowych Stacji Kontroli Pojazdów wraz z ich uruchomieniem oraz demontażem urządzeń zużytych
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa urządzenia do prowadzenia badań audiologicznych dla Politechniki Gdańskiej Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Dodano: 2016-01-27 - D10.251.82.D.2015 dostawa Procesora tkankowego, zatapiarki parafinowej, mikrotomu oraz mikroskopu na Oddział Patomorfologii
Dodano: 2015-11-06 - ZP/90/2014 Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego ujętego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego;
Dodano: 2014-08-14 - PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę bezkontaktowych urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2014-07-18 - Zakup innowacyjnego zestawu urządzeń i narzędzi do diagnozowania i naprawy pomp, wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy silników Diesela przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bytowie Spółka Akcyjna.
Dodano: 2013-08-07 - Dostawa zestawu urządzenia diagnostyczno-testowego nr CTM/BZ/ZZ/17/13
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa sprzętu medycznego, laboratoryjnego i stomatologicznego ujętego w 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ZP/169/2012
Dodano: 2012-12-04 - Zakup analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników do analizatora
Dodano: 2009-10-05 - GUMed/KAP-7/A/09 Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 5 pakietach
Dodano: 2009-08-10