Przetargi.pl
GUMed/KAP-7/A/09 Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 5 pakietach

Akademia Medyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 349-12-44 , fax. (058) 301-61-15, 3491740
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 349-12-44, fax. (058) 301-61-15, 3491740
    REGON: 00028862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    GUMed/KAP-7/A/09 Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 5 pakietach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 5 pakietach: Pakiet 1 - Urządzenie do pełnej diagnostyki fizjologicznej naczyń (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 2 - Aparat do rejestracji sygnałów elektrokardiograficznych (33123210-3) - szt. 1 Pakiet 3 - System do manualnego przygotowania bloczków w technice TMA(38000000-5) - szt. 1 Pakiet 4 - Mikroskop odwrócony fluorescencyjny (38515200-0) - szt. 1 Pakiet 5 - Mikroskop odwrócony z wyposażeniem (38634000-8) - szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: zgodnie z art. 22 ust.1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia musi złożyć: 1. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22,24 Pzp.). A. oświadczenia i dokumenty, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt.1) Pzp. , potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1) i 4) Pzp: 1. Celem potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty musi złożyć każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B. oświadczenia lub dokumenty, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2), potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego: a) certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymagań zamawiającego poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach