Przetargi.pl
Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 34

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul.Reymonta
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 28 957 , fax. 32 42 28 957
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku
    ul.Reymonta 69
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 42 28 957, fax. 32 42 28 957
    REGON: 24179947900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp.34.edukacja.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 2 Uczestnicy: • 49 dzieci (trzy klasy: 22 + 16 + 11 ( klasa integracyjna – 2 uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, wymagający wzmożonej opieki). Ilość dzieci może ulec zmianie (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników), • 6 opiekunów (bezpłatny pobyt) • 1 rodzic dziecka niepełnosprawnego 3 Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w miejscowości Darłówko. 4 Termin realizacji: 14 dni (13 noclegów) – od 18 maja 2018r do 31 maja 2018r. 5 Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6 Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: Ogrodzony i bezpieczny dom wczasowy oddalony od plaży max 100 metrów, z boiskiem i placem zabaw. 7 Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku na jednym poziomie. b) Dla dziecka z orzeczeniem o wzmożonej opiece i jego opiekuna osobny pokój z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). c) Oddzielne pokoje dla każdego z opiekunów – tzw. jedynka. d) Do dyspozycji uczestników powinno być zakwaterowanie komfortowe w pokojach: 2, 4 – osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). e) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. f) Stołówka w miejscu zakwaterowania. 8 Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci (jedno dziecko nie je wieprzowiny) + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. b) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). c) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. d) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. e) Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. f) W dniu przyjazdu kolacja na ciepło ( nie kanapki ). 9 Transport: a) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem „Zielonej Szkoły” kserokopię umowy ubezpieczenia. f) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10 Opieka medyczna. a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu telefonicznym lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. a) Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki: przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, opatrunkowe. 11 Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12 Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania: Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00 – przez cały okres pobytu. 13 Zarządzający obiektem zostanie pisemnie powiadomiony przed przyjazdem dzieci i wychowawców, jakie warunki mają być spełnione. 14 W cenie oferty należy uwzględnić do dyspozycji: a) świetlicę do zajęć, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia), z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą, stolikami b) dostęp do bezpłatnych materiałów plastycznych, jak papier i kredki, c) dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. 15 Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteka 1 raz - (zapewnione miejsce, sprzęt np. magnetofon) z animatorem b) Ognisko z pieczeniem kiełbasek ( 1 raz ) c) Bogaty pakiet animacyjny z upominkami i nagrodami, np. : 3 x zajęcia sportowe, 4 x zajęcia kulturalno – oświatowe (np.: chusta animacyjna, zajęcia plastyczne, chrzest morski, warsztaty prozdrowotne), zajęcia specjalistyczne ( np. : przedstawienie teatralne, zajęcia ekologiczne). Zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanych animatorów. 16 W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek autokarowych : a) Kołobrzeg z przewodnikiem: - Zwiedzanie portu - zwiedzanie Starówki b) Jarosławiec z przewodnikiem: - Muzeum Bursztynu i Dom Rybaka - rejs statkiem po morzu c) Rejs statkiem po morzu w trakcie wycieczki całodniowej. d) Rejs tramwajem wodnym do Darłowa w jedną stronę. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi figurować w Rejestrze Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o usługach turystycznych (tj. z 2004r Dz U. Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2 do SWIZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3 do SWIZ. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów a w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w pkt. 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 2 i 3. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w Art. 86 ustawy ("Zbiorcze zestawienie ofert"). Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji w Art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SWIZ ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Zamawiający zamieści informację o której mowa w Art. 86 ust. 5 Ustawy w pliku o nazwie " Zbiorcze zestawienie ofert" na swojej stronie internetowej: www.bip.um.rybnik.eu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach